Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 22 mei 2012, 17:56 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
  Afdrukweergave

Re: Hey :-)

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011, 00:14 
10+ berichten
10+ berichten

die dag kon ik later wel erom lachen ja :D maar denk je dan in je zelf had ik maar toch maar versiert had ik haar wel goed verwent en was wel makkelijk haar versieren ,ging wel vrij makkelijk dus konde de bad-boy zijn maar dacht achter af , man waar ben je mee bezig? je bent een kind aan het versieren dat kan je toch niet maken. ah die 16 jarige chiks die geilen wel op een oudere jarige ;-) maar goed deed het uiteindelijk niet. ,wat ik helemaal lomp vindt is die beveiliging die er bij loopt stelletje prutsers in dit land. is meestal zo meiden onder leeftijd komen altijd binnen. bijv. bij een discotheek waar je vanaf 21 erin mag ,mag een meid van 18/17 erin :s en bij die cafe het zelfde , die sukkels vragen niet aan meisjes of ze hun ID willen laten zien nee ze kijken naar de lichaam als de lichaam wat ''rijp'' eruit zit om het maar zo te nomen. mogen ze doorlopen. moet er nite aan denken om sex te hebben met een meisje van 16 of 17... ik zal er niet eens opgewonden van raken maar zo heb je van die smeerlappen lopen die op kinderen vallen. Kan ik me trouwens goed om ergeren .

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011, 00:41 
100+ berichten
100+ berichten

Idd, maar zo is het altijd al geweest. De overheid moet daar ook maar eens goed naar kijken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011, 00:54 
10+ berichten
10+ berichten

doen ze niet Dr. Sprits die gierige rot Westerlingen daar moeten willen maar meer geld van ons. belasting dit dat zo ,en wij ze zijn zo schijnheilig als ik weet niet wat hier, gaan ze die Grieken steunen en wie kan het betalen juist de normale verdiende burger , maar die rijke stinkerds die krome-figuren in het westen betalen niks. net alsof die grieken zich zelf niet uit het shit kunnen helpen, kunnen ze wel hebben ze altijd goed gedaan. zelfs toen ze niet in de EU zaten. mja en die ouders dan? kind van 15 of straate tot 5 uur ochtends en gebeurd er met dat kind ja er is wat met me dochter gebeurd , denk ik dan waar ben jij mee bezig als dat verantwoording bij de ouder al niet ligt dan weet ik het ook niet. onder 18? tot 12 uur en geen minuut langer. of met je familie stappen. dat vindt ik dat er moet gebeuren, weten we terminste zeker dat de kinderen veilig zijn.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur