Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Stel je voor
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
|
Het is di 07 feb 2012, 22:36 (GMT)
|
Bruce stelt zich voor.
| Auteur |
Bericht |
|
Bruce Almighty
|
Geplaatst: ma 24 mei 2010, 08:22 |
|
| 10+ berichten |
 |
 |
|
|
Maandag 24 mei 2010,
Goede morgen allemaal,
Bij deze stel ik me ook even voor aan jullie als nieuw lid van dit forum. Mijn nickname is Bruce en de rest is allemaal echt. Ik ben een man van 46 jaar oud, ik ben 1,85 mtr lang en ca. 85 kilo zwaar. Ik heb blond kort haar, wat bovenop inmiddels al wat dunner is geworden. Mijn ogen zijn blauw en heb verder een normale bouw. Mijn borst is behaard met kroelbaar donker haar en alles onder mijn buik wordt dagelijks netjes geschoren.
Schrijven is mijn hobby en ik deel graag fantasieën en waargebeurde geile gebeurtenissen met deelgenoten die, net als ik, meermalen per dag bloedgeil zijn. Het is voor het eerst dat ik me op een forum heb ingeschreven en hoop dan ook dat ik hier vind waarnaar ik op zoek ben. Ik heb jaren lang een mail-, maar ook sexrelatie gehad met een getrouwde vrouw en heb daar intens van genoten. Daarnaast neuk ik al jaren buiten de deur, maar heb het liefste weer een vaste (geheime) relatie met een mooie vrouw, die weet hoe ze een keiharde dikke penis moet behandelen en graag haar kutje (met volle schaamlippen) laat beffen door een absolute expert.
Tsjaaa, verder zullen we wel zien hoe het hier verloopt. Ik zal in elk geval vaak aanwezig zijn.
Grtz, Bruce
|
|
| Omhoog |
|
Re: Bruce stelt zich voor.
|
Roffa
|
Geplaatst: ma 24 mei 2010, 08:56 |
|
| 100+ berichten |
 |
 |
|
Welkom 
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: ma 24 mei 2010, 15:07 |
|
|
|
| Omhoog |
|
|
Shortygirl
|
Geplaatst: ma 24 mei 2010, 18:24 |
|
|
Welkom Bruce, wat een voorstelling Ik hoop dat je het naar je zin heb hier
_________________ gravitation can not be held responsible for people falling in love Albert Einstein
|
|
| Omhoog |
|
|
Bruce Almighty
|
Geplaatst: do 27 mei 2010, 17:26 |
|
| 10+ berichten |
 |
 |
|
|
Dank jullie wel voor het welkom.
En dan nu maar eens kijken wat er te doen valt. En ja, natuurlijk ben ik een man en dat betekent dan logischerwijs ook meteen dat ik op zoek ben naar lekkere wijven. Ten slotte is een man een jager die achter zijn prooi aan blijft jagen en als hij die eenmaal heeft, verdwijnt de interesse. Stereotypisch, en in mijn specifieke geval geheel onjuist.
Ik ben geen jager en ben dat ook nooit geweest. Ik ben een man die voor dit forum geïnteresseerd is in de vele vormen van sexualiteit en eindeloos kan genieten van wat anderen daarover te zeggen hebben. En natuurlijk ben ik een liefhebber, maar ik ben ook een liefhebber van mooie snelle auto's, voetbal, tropische eilanden etc. En ook in die gebieden kan ik jullie openhartig vertellen dat ik nog nimmer het bezit van een Ferrari heb nagejaagd, nog nooit de ambitie heb gehad om topvoetballer te worden en ook nog steeds geen eigendomsbewijs heb van een eiland. Maar ik vermoed dat dit ook voor velen van hier geldt.
Wat mij overigens wel mateloos intrigeert is het vrouwelijke lichaam. Ik kan het eindeloos bewonderen en van genieten. Ik stel daarbij mijn eigen genot liever op de laatste plaats als dat betekent dat ik daardoor langer kan genieten van die vrouw. Ik houd van de vrouwelijke vormen, zoals dijen, borsten, het buikje en achterwerk. En de meer intieme delen, zoals schaamlippen, clitoris en de zichtbare veranderingen op omstandigheden van tepels vind ik opwindend geweldig. Het mooie daarbij is dat je als man veel kan leren van het vrouwelijke lichaam en daardoor ook m.i. beter kan laten genieten. Ja ja, ik weet dat anderen daar misschien heel anders over denken, maar ik vind dat echt. Uiteraard heb ik daardoor ook mijn mening over vele erotische zaken en artikelen, waarbij ik me hier niet zal schromen om dat ook te vertellen.
Tsja, en als laatse voor nu vertel ik hierbij dat mijn sexvriendin heeft aangegeven dat ze zich vanaf nu volledig wil gaan concentreren op haar relatie, waarbij mijn persoon helaas geen deel meer van zal gaan uitmaken. Jammer, want zij had alles wat mijn vrouw niet heeft en kon alles wat mijn vrouw minder kon.
Grtz, Bruce
|
|
| Omhoog |
|
|
Tux
|
Geplaatst: do 27 mei 2010, 18:11 |
|
|
Werlkom Bruce Leuk dat je lid bent geworden van ons mooie forum. Ik zie meteen dat schrijven niet alleen je hobby is, maar je het ook erg goed kan. Wat een uitgebreide intro Als je je niet kunt bedwingen, hebben we hier ook een speciaal forum-onderdeel voor: http://www.sexable.nl/forum/sexverhalen/Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben!
|
|
| Omhoog |
|
|
Sanne
|
Geplaatst: do 27 mei 2010, 18:12 |
|
|
Welkom Brucie 
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: vr 28 mei 2010, 01:24 |
|
|
|
| Omhoog |
|
Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Stel je voor
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|