|
Ik heb deze gebeurtenissen opgeschreven voor een ander forum, maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
Een korte beschrijving van een paar dagen terug, niets is verzonnen of aangedikt, alleen in verhaal vorm gegoten.
Mijn vriendin (Tara) en ik gingen zwemmen in een open water plas. Later die middag zouden ook nog een vriendin (Laura) van haar met haar vriend (Tom) komen. We lagen op onze handdoek even lekker bij te komen in de zon. Het was behoorlijk warm (en dat voor eind september!) en ik keek naar Tara terwijl ze haar jurkje uitdeed en alleen haar bikini nog aan had. Ik had het al warm, maar daar krijg ik het nog steeds altijd warmer van. Ik kuste van haar nek via haar borsten naar haar buik en streelde haar zachtjes. Ze duwde me zenuwachtig weg, want hoe spannend ze het ook vind, hier was het toch iets te druk om rond te klooien.
We gingen even een rondje zwemmen in het koude water (kon ik weer even 'tot rust' komen, want als jongen had ik natuurlijk al gelijk reactie op mijn actie van net) en genoten van het koude water op ons lichaam. Toen ik er genoeg van had ging ik weer aan de kant liggen en al snel kwam mijn vriendin ook het water uit, net als een sexy scene uit een film, waar een vrouw langzaam het water uitkomt met glinsterende waterdruppels over het hele lichaam en haar natte haren plakkend op haar natte huid. Ze had kippevel over haar hele lichaam heen en haar tepels waren hard geworden en priemden door de natte stof van haar bikini heen.
Ik ging op mijn buik liggen, want ja, ik was net bijgekomen in het koude water, maar door dit fraaie uitzicht kreeg ik het gelijk weer helemaal warm en kreeg een stijve, die in deze zwembroek nogal duidelijk was. Ik keek gelijk even op mijn telefoon en prompt werd ik gebeld door Tom dat ze er bijna aankwamen. Mijn erectie wilde maar niet weg en moest me flink concentreren op niet geile dingen!
Tom en Laura waren er al snel en legden hun handdoek naast die van ons. Na even bijgepraat te hebben wilde mijn vriendin eigenlijk gelijk weer gaan zwemmen, maar zij waren op visite geweest bij familie en hadden nog geen zwemkleding aan. Terwijl ik op mijn rug lag (mijn erectie was inmiddels al weg) keek ik naar Laura terwijl zij zich omkleedde. Door mijn zonnebril kon ze niet zien dat ik naar haar aan het kijken was. Laura had een jurkje aan en ik zag hoe ze haar onderbroekje uittrok, mijn hart begon onwillekeurig sneller te kloppen. Ik probeerde te zien of ik meer kon zien, maar het ging iets te snel en ik wilde niet opvallen natuurlijk. Ze pakte haar bikini broekje en stapte erin. Om het broekje goed aan te doen, ging het laatste stukje het jurkje omhoog, zodat die er niet tussen zou gaan en ik zag, jammer genoeg heeeeeeeel kort, haar venusheuvel met zachte blonde schaamhaartjes, heel kort geschoren. Toen ging ze op haar handdoek zitten en trok haar jurkje uit, zodat ze in haar bikini broekje en bh zat. Eigenlijk is er weinig anders aan dan in bikini, maar toch ging mijn hart even sneller kloppen. Zou ze gewoon even topless gaan om daarna haar bikini aan te doen? ... jammer, ze deed haar bikini eroverheen en daarna haar bh eronder uit, toch was mijn hart van de spanning al het bloed naar 1 plek aan het pompen.Okay, tijd dus om het water in te gaan! Mijn pik was inmiddels al erg stijf geworden, ik weet nog steeds niet of het is opgevallen of niet, ze liet in ieder geval niks merken.
Terwijl Laura het water inliep keek ik naar haar lichaam dat langzaam het water ingleed. Ze was heel anders dan Tara. Ze was wat magerder met kleine prompte borstjes en niet gebruind van de zon. Haar kontje was mooi gevormd en gelukkig niet zo heel mager/klein, ik hou wel van een lekker ronde, gevulde kont. Ze kan in mijn ogen niet tippen aan Tara, maar het voelt wel spannend om zo naar haar te kijken. Tom was inmiddels ook omgekleed en we gingen een stuk zwemmen. Mijn vriendin kwam bij me zwemmen en ik gaf haar een kus terwijl ik mijn hand over haar rug naar haar kont liet glijden en pakte haar daar even stevig vast. Ze kuste me terug en voelde aan mijn pik die nog steeds stijf was, ondanks het koude water, keek me ondeugend aan en kneedde hem kort terwijl ze me nog een kus gaf en daarna weer wegzwom.
Potverdikke wat was ik weer opgewonden zeg. Gelukkig was het water zo koud dat na even zwemmen mijn erectie wéér weg was en ging terug om op te drogen in de zon. We hebben nog veel en lang gelegen, gelachen, lol gehad die middag en toen de zon onder aan het gaan was, zijn we naar ons huis gegaan om te douchen en eten.
Deel 2 volgt.
|