Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 21:53 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

vluggertje

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 11:39 
10+ berichten
10+ berichten

Na mijn ontmaagding op het schoolkamp was het voor mij wel duidelijk. Ik was niet alleen in mijn fantasie geil en gek op sex. De werkelijkheid beviel me nog beter dan verwacht en er ging geen dag voorbij of ik dacht al masturberend terug aan mijn belevenissen tijdens het schoolkamp.

De eerste dagen na het kamp deed Karel echter alsof ik niet bestond. Ik zat met een kletsnat kutje in zijn lessen, zo geil van de herinneringen dat ik me onmogelijk kon concentreren op wat hij vertelde. Ik zag alleen maar de bobbel in zijn spijkerbroek, zijn vingers en zijn wat hese stem zorgden voor rillingen in mijn kutje. Karel gaf echter geen teken van herkenning, geen enkel signaal dat er wat bijzonders gebeurd was. Om de spanning wat te verlichten ging ik elke avond vroeg naar bed. Ik masturbeerde mijn kutje en zocht het huis af naar alles wat maar geschikt was om in mijn kutje te stoppen. Ik neukte mezelf met een banaan, de flessenhals van een wijnfles, de steel van een hamer. Dat gaf tijdelijk wat opluchting, maar ik bleeft geil en verlangen naar een échte lul.

Een week na het schoolkamp had ik de moed eigenlijk al een beetje opgegeven, toen ik aan het eind van de schooldag Karel weer tegen kwam. "Dag Rianne", zei hij lachend. "Ik denk dat je me zoekt vanwege je bijles, of niet?". Verbaasd bleef ik staan. Ik had helemaal geen bijles en dat wilde ik hem ook zeggen. Maar toen zag ik de opwinding in zijn blik en begreep ineens wat hij bedoelde. "Ja" hoorde ik mezelf denken. "Dat denk ik wel". "Ok" zei Karel. "Dan moeten we maar even op zoek naar een geschikte plek". Hij liep weg, en ik volgde hem opgewonden, me afvragend waar er op school een geschikte plek zou zijn. Karel liep rechtsteeks naar de lift, en eenmaal in de lift trok hij onverwacht aan mijn al stijve tepeltje die stevig door mijn Tshirt priemde. Direct voelde ik mijn clitje groeien en mijn kutje vochtig worden. Ik zakte van puup verlangen haast door mijn benen. Tot mijn verbazing ging de lift niet omhoog, maar naar beneden. Naar een kelder waar ik nog nooit geweest was. Karel nam me mee naar een soort voorraad ruimte waar van alles stond. Tafels, stoelen, maar ook oude matrassen die bij gym gebruikt werden, massief glazen buizen, een bij gym gebruikte bok. Ik keek nieuwsgierig om me heen terwijl Karel de deur achter ons op slot deed.

"Zo meisje" lachte Karel " Dacht je nu echt dat ik niet zag hoe geil jij steeds bent tijdens mijn lessen, klein sletje?" Karel klonk boos dus ik zei niets, keek verlegen naar beneden. "Ik heb vandaag niet veel tijd voor je schatje, maar ik dacht dat ik je misschien van je ergste geilheid af kon helpen." En terwijl hij dat zei duwde hij me op mijn rug op een matras, trok mijn tshirt en bh uit en schoof mijn rokje omhoog. Zonder enige verdere waarschuwing pakte hij vervolgens een dikke massief glazen staaf, trok mijn onderbroek aan de kant en duwde de staaf in 1 harde beweging diep in mijn kut. Ik slaakte een kreet van schrik en verrassing en voelde hoe mijn kut opgerekt werd. Automatisch maakte ik neukbewegingen en het gevoel van het koude glas tegen mijn clitje bezorgde me allemaal aangename tintelingen. Met langzame halen duwde Karel de staaf in en uit mijn kutje, totdat het droop van mijn geil en helemaal glad en glibberig was. Op dat moment werd de staaf tegen mijn kontgaatje gezet en voorzichtig maar beslist naar binnen gedrukt. Ik was nog helemaal niet opgerekt en een brandende pijn schoot door mijn lijf. Tot mijn eigen verrassing werd ik daar alleen maar meer opgewonden van, ik kreunde, vingerde mijn clitje en trok hard aan mijn tepels. Oh Karel" hijgde ik "Ik was zo geil..wilde je zo graag in me voelen, wilde zo graag dat je met me speelt'. Karel lachte,duwde staaf verder in mijn kontje en beval me naar hem te kijken. Terwijl ik daar al vingerend met wijd gespreide benen lag, een glazen staaf in mijn kontje keek ik op naar Karel die langzaam zijn riem losmaakte en zijn broek uit deed. Zijn staaf stond dik, groot en keihard rechtover eind. Geil droop uit mijn kut bij deze aanblik en in spreidde mijn benen nog meer, bewoog mijn heupen omhoog. Karel bleef in eerste instantie staan, trok zichzelf af terwijl ik voor hem lag met openstaande kut. Ik hijgde, likte mijn lippen, trok zelf uit wanhoop met mijn handen mijn schaamlippen uit elkaar... "Ok karel....toe, neuk me alstjeblieft......." kreunde ik. Het volgende moment lag Karel al boven op me en met 1 harde stoot beukte hij zijn lul diep in me. "Kleine geile slet", hijgde Karel "je maakt me helemaal gek met je puber kutje". Ik zoende hem, en duwde me tegen zijn lul aan. "Neuk me alsjeblief, ik sta helemaal in brand". Karel had geen verdere uitnodiging nodig. Met beide handen pakte hij me bij mijn heupen en trok me naar zich toe om vervolgens volledig ongecontroleerd keihard in me te stoten. Mijn toch nog onervaren kut stond in brand, mijn borsten schokten en ik smolt van geilheid door de staaf in mijn kont en de diepe stoten in mijn kut. Karel stootte, beukte en ik kreunde, hijgde, likte mijn lippen.."ga door, ga dóór" hijgde ik. Al stotend beet karel in mijn tepels, duwde met een hand de glazen staaf dieper in mijn kont. Mijn hele onderlijf was gevuld, stond in brand en al snel hield ik het niet meer. Karel trok hard aan een tepel en stootte tegelijkertijd diep in mijn kut, waarop mijn hele onderlijf ontplofte. Geil droop uit mijn kut, ik spoot vocht terwijl mijn vagina krampte, mijn clit explodeerde en mijn lijf schokte, krampte en van pure orgastische geilheid schreeuwde ik het uit....Karel stootte keihard door en mijn hypergevoelige clit produceerde orgasme na orgasme en volledig verkrampt en verlamt werd ik meegevoerd door mijn eigen explosieve geilheid.....Op de laatste golven van mijn geilheid haalde Karel zijn pik uit me en duwde hem hard en diep in mijn mond.......Ik trok, zoog, Karel kreunde, hield mijn achterhoofd vast en stootte diep in mijn mond. Ik voelde hem komen, bleef zuigen, en terwijl Karel van genot kreunde, krampte en stoote bleef ik zuigen, slikken...zijn sperma droop langs mijn mond, mijn lippen, lekte op mijn borsten...". '"Ok schatje, dit is het voor nu. Kom vrijdag maar langs voor bijles als je nog meer wil. En met die woorden liep hij weg, mij nog nagloeien, met de staaf nog in mijn kontje achterlatend. Verdoofd, nog steeds geil.....en al weer verlangend naar de komende vrijdag..

Profiel  

Re: vluggertje

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 19:29 
10+ berichten
10+ berichten

rianne deze is erg goed mijn complimenten

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2009, 19:53 
500+ berichten
500+ berichten

:kwijl: :ugeek: :kusje:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 maart 2010, 18:59 
500+ berichten
500+ berichten

top verhaal rianne en ook zeker weer bloedjegeil dammm :jerk:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 maart 2010, 23:30 
Moderator
Moderator

Een goede schrijfster..

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 17 maart 2010, 00:06 
10+ berichten
10+ berichten

:worshippy: :worshippy: :worshippy:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 17 maart 2010, 00:08 
Moderator
Moderator

Kijk je wordt zelfs vereerd...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 17 maart 2010, 00:33 
500+ berichten
500+ berichten

ja indd verering hierzo :p :worshippy:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 18 maart 2010, 11:17 
Moderator
Moderator

:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 20 apr 2010, 12:05 
100+ berichten
100+ berichten

Ik word nu al zonder je te zien al geil van je nicknaam.

:D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur