Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is za 04 feb 2012, 23:21 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 4 berichten ] 
  Afdrukweergave

verhaal

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2009, 19:52 
10+ berichten
10+ berichten

zondagavond een uur of acht we hebben afgesproken op een parkeerplaats ik sta er inmiddels al te wachten op jou.daar zie ik je auto aan komen je stapt uit ik ook en je geeft me een lekkere tongzoen dan vraag je aan me welke auto we gaan ach laten we maar met die van mij gaan zeg ik.
zo gezegd zo gedaan onderweg naar onze bestemming doe je je rokje iets omhoog en zegt kijk ik heb geen string aan ik glimlach je pakt me hand en lijdt hem naar je clit toe ik begin er zachtjes over te wrijven je kreunt zacht je heupen gaan iets omhoog om te laten merken dat je nog meer wilt bij onze bestemming aangekomen zo geil als wat gaan we een stukje lopen onder het lopen vinger ik je en kreunt zachtjes we komen op stil plekje waar een bank staat daar neem je plaats op en doet je rokje omhoog je zegt dit wou je toch graag met een lacherig gezicht ik loop naar je toe en hurk voor je neer en ga met mijn tong door je spleetje over je clit heen je grotje in hmmmmmmm zeg je lekker ondertussen doe je je topje en je bh uit je borsten komen te voorschijn ik zie het en kneed ze met een hand je tepels springen naar voren.dan vraag je of ik wil gaan staan en knoopt me broek open en stroopt deze naar beneden je pakt me pik vast en kneed me ballen ondertussen neem je me eikel in je mond en gaat zuigen eraan nu is het mijn beurt om te kreunen van genot.
dan opeens zeg je tegen mij neuk me astublieft ik hou het niet meer ik ben zo geil ik zet mijn pik voor je grotje en stoot in een keer door je gilt het uit van genot dan merk ik dat je klaarkomt je spant je kutspieren en melkt me sperma eruit
maar je wil meer je maakt mijn lul weer stijf en gaat tegen het bankje aan staan met je handen en steunt op de reling ik zet mijn pik op je sterretje en druk voorzichtig door steeds dieper ohwwwwww jaaaaaaa zeg je ga door ik begin met pompen je kreunt van genot en je merkt dat ik bijna wil klaarkomen en lijdt mijn pik weer je kut in daar mag ik nu in klaarkomen ohw wat is dit lekker zeg ik tegen je dan opeens voel ik het opkomen en we komen met zijn tweeen klaar

we fatsoeneren ons en we lopen terug naar de auto ik breng je weer naar de auto daar zet ik je af geef je een laatste tongzoen jij vraagt aan mij of we nu wat hebben samen want dan kunnen we vaker afspreken ik zeg dat komt goed en de volgende avond ben ik alweer bij je maar doen we het gewoon in bed

Profiel  

Re: verhaal

BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2009, 20:34 
100+ berichten
100+ berichten

Ik schrijf even vervolgje...

De avond erop kom je naar mij toe. Ik doe de deur open we gaan naar de slaapkamer en we neuken ons helemaal suf. Daarna geef je me een lekkere tongzoen en zegt het was lekker schatje maar ik moet gaan. Daarna doen we het nog heel vaak.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 20:37 
10+ berichten
10+ berichten

Mmm Sirx, en hóe neuken we ons dan helemaal suf? Dat zijn nu fantasieën die ik wel wil weten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 23:29 
100+ berichten
100+ berichten

rianne schreef:
Mmm Sirx, en hóe neuken we ons dan helemaal suf? Dat zijn nu fantasieën die ik wel wil weten!

Zou ik je graag vertellen, maar past niet in de schrijfstijl.
Misschien in een ander topic, een keer.

Ga nu lekker slapen en misschien "leuk" dromen (al een paar dagen niet ge :jerk:, dan wil dat nog wel es lukken :))

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur