Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 22:31 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 10 berichten ] 
  Afdrukweergave

Tijdelijke buurman 1

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 26 dec 2009, 22:31 
10+ berichten
10+ berichten

Op mijn 18de vonden mijn ouders me oud genoeg om alleen thuis te blijven als zij op vakantie gingen. Ik had al jaren geen zin meer om met mijn ouders te gaan kamperen, maar het duurde lang voordat ze me verantwoordelijk genoeg vonden om alleen thuis te kunnen blijven tijdens hun vakantie.De eerste zomer dat ik wel de hele vakantie alleen thuis was herinner ik me nog goed. Het was in de vakantie dat mijn buren aan huizenruil deden. Zij zaten voor drie weken in het huis van een arts, en de arts zat in hun huis. Ik had de man een paar keer in de tuin van de buren gezien. Lang, slank, donker haar, bruine ogen. In alles een knappe man. Ik keek graag naar hem, maar hij was overduidelijk veel ouder dan ik, en overduidelijk aan alle kanten maatschappelijk geslaagd. Ik vroeg me af waarom zo'n man nu in vredesnaam in het huis van mijn buren wilde zitten. Dat was op zich luxe genoeg, met een grote tuin, eigen zwembad enzovoort, maar toch.

Omdat mijn ouders zich toch wat ongerust maakten over mijn alleen thuis zijn hadden ze mijn tijdelijke buurman gevraagd om een oogje in het zeil te houden, om tijdens hun afwezigheid een beetje op me te letten. Dat hadden ze misschien beter niet kunnen doen, want wat er vervolgens gebeurde was vast niet wat mijn ouders voor ogen hadden toen ze hem vroegen om me een beetje in de gaten te houden.

Mijn ouders waren nog geen 2 dagen weg of ik kreeg s avonds een telefoontje van mijn buurman. Of ik zin had om een glaasje met hem te komen drinken. Ik vond het wat vreemd, maar omdat ik deze arts stiekem wel interessant vond, besloot ik ja te zeggen. En ik had nog geen ja gezegd of ik voelde een maar al te bekende tinteling in mijn kutje. Ik had het nog niet willen toegeven aan mezelf, maar ik kon er nu niet onder uit dat ik geil werd van deze knappe arts. Ik knapte me snel een beetje op en vertrok naar het huis van de buren.

Mijn tijdelijke buurman, Mark, zag er van dichtbij nóg beter uit dan ik al dacht en ik was nog geen vijf seconden binnen of ik was al slap van geilheid. Ik hoopte maar dat Mark dit niet meteen zou merken en liep door naar de kamer. Ik ging op de bank zitten, benen kuis strak tegen elkaar. Mark schonk wijn in voor ons tweeën en een tijd lang wisselden we beleefdheden uit. Daarbij bleef Mark in hoog tempo wijn bijschenken en al snel werd ik al wat minder voorzichtig. Ik spreidde mijn benen wat, zodat Mark, met het korte rokje wat ik aan had, een wat spannender uitzicht kreeg. Op een bepaald moment vroeg Mark me of ik het niet eng vond om alleen thuis te zijn, en of mijn ouders wel wisten welk risico ze namen. Ik vroeg aan Mark wel risico hij bedoelde, waarop hij lachte en naast me op de bank kwam zitten.

Hij schonk me nog wat wijn in mijn glas, pakte het glas op, hield het voor mijn mond en liet me zo drinken. Het ging niet helemaal goed, Mark goot net te snel en de wijn liep langs mijn lippen, over mijn kaken en drupte langs mijn hals richting mijn borsten. "Nou" zei Mark terwijl hij nog steeds wijn bij me naar binnen goot. " Je ouders lopen het risico dat je een man zoals mij tegen komt" . Ik slikte, duwde zijn hand weg en vroeg hem wat hij bedoelde met een man zoals hij. Mark zei niets maar schoof dichterbij en sloeg een arm om me heen. Omdat ik al een tijdje het vermoeden had waar dit heen zou gaan, was mijn kutje al aardig aan het tintelen. Op het moment dat Mark zijn arm om me heen sloeg spreidde ik dan ook onwillekeurig mijn benen iets en ik duwde mijn heupen iets omhoog. Ik zag dat Mark keek en deze beweging opgemerkt had. Hij keek me indringend aan en fluisterde "Mannen die geil worden van knappe jonge buurmeisjes, die net zo geil zijn als ik" als antwoord op mijn vraag.

Ik deed alsof ik er verlegen van werd, trok een onschuldig gezicht en vroeg met mijn liefste stemmetje: "En wat gebeurd er dan, als je geil wordt van een geil buurmeisje?" Ik had verwacht dat Mark het spel voorzichtig zou opbouwen en was dus compleet verrast toen hij me meteen op mijn rug gooide en met zijn benen mijn benen uit elkaar duwde. Ik lag op mijn rug op de bank, Mark hield mijn beide polsen vast, en volledig gekleed schuurde hij met de dikke bobbel in zijn spijkerbroek tegen mijn onderbroek, die hier al helemaal nat van werd.
"Als ik geil wordt van een buurmeisje" hijgde Mark met een schorre stem "dan nodig ik haar uit voor een drankje. En als ze er dan is dan ga ik de hele avond met haar spelen. Eerst wil ik haar kort en heftig neuken, en daarna wil ik de hele avond en nacht spelen met haar. Van alles uitproberen. Nieuw speelgoed ontdekken. Foto's maken, en daarna weer neuken ". Ik kreunde toen ik dit hoorde en duwde mijn kutje tegen de bult in Marks spijkerbroek. "Oh Mark" hijgde ik "Ik wordt hier helemaal nat van". Markt lachte en zei dat hij dat dan wel even wilde controleren. Hij ging met zijn hand onder mijn omhooggeschoven rokje en trok het kruis van mijn onderbroek opzij. Mijn tintelende kutje was al helemaal nat van het vocht en stond al helemaal open. Mark gromde, duwde mijn rokje omhoog, trok het kruis van mijn onderbroek kapot en voordat ik het wist had ik in 1 stoot Marks keiharde lul diep in mijn puberkutje. Ik slaakte een kreetje van schrik en een beetje van pijn. Marks piemel was erg dik én erg groot en zo veel ervaring had mijn puberkutje nu ook weer niet. Ik hijgde, likte mijn lippen waarop Mark aan mijn haren mijn hoofd naar achteren trok en me begon te zoenen. Met zijn andere hand kneep hij in mijn borsten en trok aan mijn tepel, waardoor er elektrische scheuten naar mijn kutje trokken. Mark pakte mijn heupen, trok me dicht tegen me aan en neukte me met diepe harde stoten. Mijn hele lijf schudde onder zijn stoten, mijn borsten schudden en mijn kut stond in brand. Zo hard, wild en dierlijk was ik nog nooit geneukt. Mark beukte mijn puberlijfje en mijn kut stond in brand. Weer geheel onverwacht draaide Mark me op mijn buik, trok me aan mijn heupen ophoog en neukte me op zijn hondjes waardoor hij nog dieper in me kwam. Mijn borsten hingen vrij en bungelden op het ritme van zijn stoten. Ik lag met mijn wangen op de bank, de zijkant van mijn gezicht schuurde over de stof terwijl ik met open mond en mijn ogen dicht niets anders kon dan kreunen en dit neukgeweld ondergaan. Ik werd zo geil dat ik haast mijn plas liet lopen, zo warm, heet en gloeiend werd mijn kutje. Het duurde dan ook niet lang of ik voelde hoe een tinteling vanuit mijn clitje diep mijn kutje in trok. Een teken dat ik ging klaar komen. Ik spreidde mijn benen, wilde Mark nog dieper in me ontvangen en op dat moment wreef Mark met zijn vinger over mijn clitje, waardoor mijn kutje tintelend, brandend explodeerde en ik kreunend, krampend klaarkwam. Mijn kutje trok samen, krampte, tintelde en spoot vocht. "ooohhhhhh: hijgde ik..

"Neuk door.....beuk in me......neuk me, pák me.....ga door, ga door............" Mark bleef stoten en bleef mijn clit wrijven zodat mijn orgasme maar aan bleef houden, en ik minuten lang in een soort spastische kramp bleef stoten, kronkelen.....klaarkomen.....

Uiteindelijk werd ik weer op mijn rug gedraaid en Mark trok me in zittende positie. Zelf ging hij voor de bank staan en hij beval me hem aan te kijken. Hij torende boven me uit en ik moest omhoog kijken om zijn gezicht te kunnen zien. Toen ik oogcontact met hem maakte duwde Mark zijn piemel tegen mijn lippen die gehoorzaam uiteen weken. Met beide handen omvatte Mark de achterkant van mijn hoofd, bleef me dwingen hem aan te kijken en neukte me in mijn mond. Ik kreunde, zoog en probeerde hem zo diep mogelijk te ontvangen. Mark kreunde en bleef me geconcentreerd in mijn mond neuken. Niet lang daarna stootte Mark ongecontroleerd een paar keer diep in mijn keel, trok zijn piemel net op tijd terug, en spoot mijn hele gezicht, mijn wijdopen mond vol met zijn heerlijke sperma, waar ik direct al weer heel erg geil van werd...

Profiel  

Re: Tijdelijke buurman 1

BerichtGeplaatst: di 16 maart 2010, 18:58 
500+ berichten
500+ berichten

Was ik die buurman maar :P :neuken1:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 18 maart 2010, 11:17 
Moderator
Moderator

Daar wist ik dan wel raad mee.. :neuken1:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2010, 20:06 
10+ berichten
10+ berichten

mmmm heren......en wat zouden jullie doen dan als jullie de buurman waren?? Daar ben ik wel benieuwd naar!
:flash:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2010, 16:59 
Moderator
Moderator

Ik zou je lang en zalig je poesje willen likken, zodat je heel erg nat wordt ervan. Daarna zou ik de hele nacht met je willen vrijen. Als ik klaargekomen ben in je, zou ik nog meerdere keren jou en mezelf laten klaarkomen.

Trouwens welkom terug Rianne.. Als je meer wilt horen, zeg t maar hoor

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 20 apr 2010, 12:04 
100+ berichten
100+ berichten

Waow... wat een verhaaltje zeg. Ik heb het met plezier gelezen Rianne :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010, 11:40 
Moderator
Moderator

omg die was zeker geil :o

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010, 22:27 
Moderator
Moderator

heeeel geilllllll