Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 23:01 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 3 berichten ] 
  Afdrukweergave

Tijdelijke buurman, deel 2

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2010, 08:33 
10+ berichten
10+ berichten

Mark wreef met zijn duimen over mijn gezicht, alsof zijn sperma een creme was die ingewreven moest worden. Met gesloten ogen, en half openmond liet ik het, nog nahijgend van het sexgeweld en toch wat loom, gewoon gebeuren. Vervolgens ging Mark naast me zitten, pakte de fles wijn, zette deze tegen mijn mond. Wijn vulde mijn mond, en ik slikte en slikte, maar al snel kon ik het niet bijhouden en de rode wijn droop langs mijn mondhoeken naar beneden. Het vermengde zich met het sperma, liep over mijn lijf. Mark bleef gieten en stralen wijn trokken rode sporen over mijn hals, mijn borsten. De buurman goot de fles helemaal leeg en likte vervolgens met zijn tong de rode sporen wijn van mijn lijf. Het gevoel van zijn tong over mijn gevoelige huid zorgde voor rillingen in mijn lijf. Marks tong ging over mijn borsten, mijn tepels reageerden daar direct op en en stuurden krampsignaaltjes naar mijn kutje. Deze begon, nog nagloeiend van de voorgaande neukbeurt, onmiddelijk weer nat te worden. Ik spreidde mijn benen iets, wat door Mark direct gezien werd. "Geile puberslet" fluisterde Mark in mijn oor "kleine geile nymfomaan.....ik ga je vannacht zo met je spelen, sexen, neuken dat je het nog dagenlang gaat voelen...". Ik kreunde toen hij dit zei en spreidde mijn benen nog verder. Ik wilde niets liever dan me helemaal overgeven..geneukt worden. Ik voelde me zo geil en daar had de voorgaande neukbeurt nog helemaal niets aan veranderd. Mijn kutje was hooguit wat gevoeliger geworden, mijn clitje nog groter, nog meer klaar om bij elke aanraking te gaan tintelen, mijn lijf te laten schokken. Ook de wijn deed zijn werk: ook mijn laatste remmingen waren weg, ik was alleen maar héél erg geil en in voor álles..

Mark zoende me terwijl zijn hand tussen mijn benen verdween. Zijn middelvinger gleed tussen mijn schaamlipjes door, die alweer helemaal nat en glad waren.Ik spreidde mijn benen nog meer, en kreunde toen Mark zachtjes langs mijn clitje wreef. Mijn tepels begonnen te prikken en priemden hard naar voren. Ik duwde mijn kutje tegen Marks vinger, maakte neukbewegingen, hijgde "Ohhh toe" kreunde ik "Ik wil je in mijn kut....je vingers, je tong....please...toé" smeekte ik terwijl ik mijn benen zo ver mogelijk uit elkaar spreidde, met mijn heupen neukbewegingen maakte en mijn kutje tegen Marks vinger aan duwde, hem ín me wilde. "Even wachten meisje" fluisterde Mark. "Ik wil eerst nog even met je spelen, eens kijken of je echt al weer zo geil bent".

Terwijl hij dit zei trok hij me overeind, zodat ik gewoon rechtop op de bank zat. Vervolgens duwde Mark mijn knieën uit elkaar zodat ik wijdbeens met open kut op de bank zat. Mark ging een paar meter voor me staan. Hij torende boven me uit terwijl hij naar me keek, en trok me nog een beetje naar voren. Ik hing half zittend/half liggend wijdbeens op de bank en keek omhoog naar Mark. "Pak je tepel en knijp er hard in" commandeerde deze. Ik voelde me geil worden van het feit dat Mark zo naar me keek en gehoorzaamde direct. Ik bleef Mark aankijken terwijl ik met mijn linker hand mijn borst vastpakte, mijn tepel precies tussen mijn wijsvinger en ringvinger in. Ik drukte mijn vingers tegen elkaar, kneep zo stevig in mijn tepel en greep tegelijkertijd mijn borst vast, kneep in mijn borst. Onwillekeurig was mijn andere hand naar mijn kutje gegaan. Met mijn wijsvinger en ringvinger spreidde ik mijn schaamlippen, ik duwde mijn middel vinger diep bij mezelf naar binnen, streelde mijn clitje. Mijn kutje was al lekker nat en ik kreunde verlangend. Ik was veel te geil om genoeg te hebben aan mijn eigen vinger en ik wilde opstaan, naar Mark toe. Ik wilde hem in me. Maar Mark hield me tegen, duwde me ruw terug op de bank. "Je blijft doorgaan met wat je deed klein sletje. En je gaat precies doen wat ik zeg. Zo niet dan stopt dit hele feest en stuur ik je, zo geil als je bent, gewoon naar huis....". Ik schrok en werd tegelijkertijd opgewonden van het strenge optreden. Gehoorzaam ging in weer op de bank zitten, spreidde mijn benen en vingerde mijn kutje, kneep in mijn borsten, mijn tepels. Terwijl ik zo bezig was zag ik dat Mark een camera pakte en inzoomde op mijn kletsnatte kutje. Tot mijn eigen verrassing wond dit me enorm op. Ik hijgde, likte met mijn tong mijn lippen af, kreunde en bleef mezelf vingeren. Ik werd steeds geiler en wilde méér. Ik duwde eerst 2 en vervolgens 3 vingers in mijn kutje zodat mijn hele hand glinsterde van kutsap. Ik duwde mijn duim in mijn kutje en uit pure geilheid duwde ik mijn van kutsap natte en gladde middelvinger diep in mijn kontgaatje. Uit geilheid deed ik dit in 1 forse duw en ik slaakte een kreetje omdat het branderige gevoel me verrastte. "Oooh Mark", hijde ik terwijl ik mijn kutje en kontje vingerde, "Ik wil jou in me...ik wil dat je me helemaal open neukt...". Mark zei eerst niets en bleef filmen terwijl ik mezelf vingerde, met mij heupen neukbewegingen maakte, kreunde, het kutsap van mijn vingers aflikte en mezelf weer in mijn kutje en kontje vingerde.

Vervolgens zette hij de camera op een statief, richtte de lens op mijn kutje kwam op zijn knieen voor me zitten. Mark duwde mijn benen maximaal uit elkaar en begon mijn clitje te likken. Ik schokte toen zijn tong over mijn clit streek en in mijn kutje verdween... Mark zoog op mijn clitje en ik hield het haast niet meer..."owww" kreunde ik terwijl mijn tepels tintelde en nóg harder werden, "ga door, ik kom bijna...." "

"Oh nee, klein hoertje van me. Jij gaat nog lang niet klaarkomen" zei Mark en hij stopte direct met likken. Tegelijkertijd spreidde hij met 1 hand mijn schaamlippen en voordat ik het wist werd de nu lege wijnfles in 1 stoot diep in mijn kut geduwd. Ik slaakte een kreet van verassing, maar voordat ik kon reageren begon Mark me met de wijnfles te neuken. De lange,steeds breder wordende hals werd diep in mijn kut gestoken en ik werd langzaam helemaal opengerekt. Ik kreunde van genot en het geil stroomde uit mijn kut. Ik voelde de koele glazen hals mijn kut in en uit glijden, voelde hoe het geil uit mijn kut droop. Onwillekeurig schokte ik, tintelingen schoten door mijn kut en ik kon niets anders dan me overgeven aan dit heerlijke gevoel..Ik kreunde, hijgde en wilde me met gesloten ogen helemaal laten gaan, maar Mark had andere plannen. "Kijk me aan" commandeerde hij. Gehoorzaam opende ik mijn ogen. Mark was gaan staan en haalde de fles langzaam uit mijn kut. Ik wilde protesteren, maar Mark legde een hand over mijn mond.."Sssst, klein sletje....jij gaat precies doen wat ik zeg, anders stop ik direct.." Dat leek me in mijn geile toestand het ergste wat er kon gebeuren, dus ik gehoorzaamde direct. Halfliggend, half zittend op de bank, bleef ik wijdsbeens, met kloppende, openstaande, glinsterende kut, Mark aankijken. Ik kon het niet voorkomen dat ik met mijn heupen neukbewegingen maakte. Ik was té geil om stil te liggen.

Mark zette zijn handen om mijn heupen en trok me 1 een ruk naar voren. Mijn voeten zette hij op de bank. Ik lag nu op de bank, wijdbeens, mijn voeten naast mijn billen. Voordat ik het in de gaten had zette Mark een aluminumbuis tussen mijn beide knieen, waardoor mijn benen nog verder uit elkaar geduwd werden. De staaf werd verder uitgeschoven en mijn benen werden zo maximaal gespreid. Het deed haast pijn en ik wilde kreunend protesteren, wilde de metalen staaf vastpakken om hem weg te halen. Maar Mark pakte me onmiddelijk bij mijn polsen en duwde mijn armen omhoog. Voordat ik het wist had hij mijn polsen met een leren riem aan iets achter de bank vastgemaakt. Mijn mijn armen gespreid boven mijn hoofd vastgebonden en de metalen buis die mijn benen gespreid hield, lag ik daar volledig gefixeerd met openstaande kut en keiharde tepels. Ik kreunde en probeerde los te komen. Mark bleef op een afstandje staan kijken, stelde de camera op nieuw in en bleef even staan kijken terwijl hij met zijn nu weer keiharde piemel speelde. De aanblik van Marks piemel zorde voor schokjes kutsap en terwijl ik helemaal vast lag, maakte ik toch weer neukbewegingen.

Tot mijn verbazing pakte Mark op dat moment een fles glijmiddel. Mijn kut stond echter al helemaal kletsnat glinsterend open en glijmiddel leek mij het laatste wat ik nodig had. Ik durfde echter niets te zeggen..was te bang dat Mark toch boos zou worden, en inderdaad met het spelletje zou stoppen. En daar was ik veel te geil voor, dat zou ik niet verdragen. Met kloppende kut lag ik hijgend af te wachten. Mark ging met zijn rug naar me toe staan, en trok met zijn beide handen mijn schaamlippen uit elkaar. Ik kreunde van tevredenheid toen er vervolgens een dikke dildo in mijn kut geduwd werd. Eerst langzaam, maar vervolgens werd met een paar keiharde stoten de dildo diep in me geramd. Ik kreunde, hijgde en kronkelde, een beetje van pijn, maar nog meer van genot. Mark begon me ritmisch te neuken met de dildo en met gesloten ogen gaf ik me aan hem over. Voordat ik echter klaar kon komen trok Mark de dildo uit me en wreef hem in met glijmiddel. Ik verbaasde me er over, maar schrok toen ik in de gaten had wat Mark van plan was. De punt van de dildo werd deze keer niet tegen mijn schaamlipjes aangezet, maar Mark duwde de kop tegen de kringspier van mijn kontje. Vastgebonden en al wilde ik protesteren. Ik was er van overtuigd dat dit niet kon, wilde mijn benen tegen elkaar doen, maar werd tegen gehouden door de buis die mijn knieen onwrikbaar uit elkaar duwde. Ik kon niet anders dan wijdbeens liggen, kon niet weg.. "Buurman.....dat kan niet, dat is veel te groot voor mijn kontje" hijgde ik.. "dat moet je niet doen, je rekt me dan te ver open.." Mark keek me lachend aan. "Oh ja hoor klein geil hoertje.... Dat gaat wel.. Ik ga jouw kleine kontje heel langzaam helemaal openrekken, net zolang totdat deze dildo helemaal in je zit.... En weet je. Ik ga er voor zorgen dat je niets anders kunt doen dan genietend kreunen... en me niet meer kunt lastig vallen met deze onzin." Voordat ik het wist propte Mark een grote zwarte bal in mijn mond, die met een leren riempje om mijn hoofd op zijn plaats gehouden werd.

Ik was nu helemaal onder de controle van Mark. Ik wilde eerst boos worden, probeerde te spartelen, maar diep in mijn hart werd ik ongelofelijk geil van deze dominantie. Ik kon niets anders dan gehoorzamen, was volledig overgeleverd aan Mark en dat maakte me geiler dan ik voor mogelijk had gehouden. Ik kreunde, voelde het geil uit mijn kut stromen en hield mijn adem in toen ik de dildo weer tegen mijn kont voelde. De dikke dildo kop werd voorzichtig, maar beslist tegen mijn anus gezet en Mark duwde zachtjes, maar zonder aarzeling de kop naar binnen. Mijn strakke kringspier verzette zich eerst, hield alles tegen, maar ineens voelde ik hoe mijn kontje zich opende, uiteenweek en stukje voor stukje de dildo ontving. Branderige pijnscheuten schoten door mijn lijf, door mijn kutje en ik moest haast plassen van branderige pijn, van genot... De van glijmiddel kletsnatte dildo verdween steeds dieper in mijn kont. Ik voelde hoe ik opgerekt werd, hoe mijn anus zich spande om het zwarte rubber. Ik kreunde, trok aan de leren riemen waar mijn armen mee vastgebonden waren, duwde mijn heupen omhoog, ging met mijn hoofd van links naar rechts. Mijn hele lijf stond in brand. Mijn tepels priemden keihard vooruit, mijn clit zwol maximaal, kutsap droop uit mijn kutje en mijn kont werd maximaal opengerekt. Toen de dildo volledig in me zat, ging Mark staan, pakte de camera en zoomde in op mijn nu gevulde kontje. Daarna pakte hij een tweede dildo en duwde deze zonder voorbereidingen in 1 stoot diep in mijn kutje. Ik schokte van pijn, van verrassing en van geilheid. De dildo was groot en dik en mijn kut werd maximaal opengerekt..........

:D :zwaai: ( wordt vervolgd........)

Profiel  

Re: Tijdelijke buurman, deel 2

BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2010, 09:59 
500+ berichten
500+ berichten

Wild en ruig hoor, je buur........ wanneer komt deel 2?

Profiel  

Re: Tijdelijke buurman, deel 2

BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2010, 10:28 
Moderator
Moderator

Hopelijk snel hoor, tis egt een geil verhaal, toppie!!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur