Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 22:58 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 5 berichten ] 
  Afdrukweergave

schoolherinneringen: slot

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 20:52 
10+ berichten
10+ berichten

Langzaam duwde karel zijn pik steeds dieper in me.... Ik kreunde en kronkelde.....Dit deed een beetje pijn, maar was tegelijkertijd ook zo lekker. Met langzame diepe halen begon Karel mijn kontje te neuken. Mijn heupen werden door zijn beide handen stevig vast gehouden, met zijn duimen trok hij mijn billen uit elkaar, terwijl hij me ritmisch diep penetreerde. Mijn kontje brandde en gloeide en mijn kutje deed automatisch mee, bleef krampen en steeds natter en heter worden...... "Ohhh Karel', hijgde ik "wat doe je toch allemaal met me".
Vóór deze avond was ik nog nooit door een man écht gevingerd, diep gepenetreerd. En daar lag ik dan...in mijn kutje geneukt, in mijn mond en nu in mijn krappe puberkontje....Er gebeurde er meer met me dan ik me ooit had kunnen bedenken. Geil droop uit mijn kut, ik wist van pure opwinding niet meer wat te doen...Ik kronkelde en vingerde mijn eigen kutje, streelde mijn clitje terwijl Karel mijn kontje neukte... Mijn hele gaatje werd opgerekt, mijn onderlijf schokte onwillekeurig van puur genot.

Uiteindelijk trok Karel zijn lange staaf uit mijn kontje. Met een brandend kontje bleef ik in eerste instantie over de bank hangen. Helemaal open en helemaal klaar om hem weer te ontvangen. In plaats daarvan tilde Karel me op en draaide me om. Hij tilde me op zodat ik in zittende positie, mijn mijn benen om zijn heupen, met een druipend kutje boven zijn trillende lul hing. Karel zette een paar stappen zodat ik met mijn rug tegen de muur kwam. In één stoot ramde Karel keihard zijn dikke, grote lul diep in mijn kutje. Ik slaakte een kreetje van genot en schrik. Karel stootte een paar keer ongecontroleerd hard en diep in me en ik kon niet anders dan kreunen. Puur genot verlamde me, en ik was willoos, machteloos van geilheid.

Uiteindelijk legde Karel me op de grond en kwam hij bovenop me liggen. Mijn zijn benen spreidde hij mijn benen, terwijl hij in mijn tepels beet, waardoor mijn clitje groeide en ging gloeien. karel begon nu ook zijn zelfbeheersing wat te verliezen. Hij drong ongeduldig mijn kutje binnen en terwijl ik mijn heupen oprichtte om hem zo diep mogelijk te kunnen ontvangen begon hij me hard, diep en heftig te neuken. Mijn borsten schokten onder zijn stoten..... Ik hijgde met een half open mond...likte mijn lippen en greep karel bij zijn billen, wilde hem zo diep mogelijk in me trekken. Karel drong keer op keer hard mijn kutje binnen. Mijn borsten schokten, bewogen op de maat van zijn stoten. Ik hijgde, kreunde en trilde van genot. Mijn tepels priemden en ik kon niets anders dan me machteloos overgeven aan Karels neukgeweld. En eindelijk, eindelijk kwam ik voor het eerst van mijn leven klaar op een mannen lul.. Mijn clitje, mijn vagina explodeerden, golvende krampen trokken door mijn hele lijf, mijn heupen schokten oncontroleerbaar, mijn kutje spoot geil terwijl ik brandde, gloeide en krampte ."OOh,,ja...ja ..jaaaa....oohhhh... aauuwwwww " kreunde ik terwijl Karel in mijn clitje kneep terwijl ik klaarkwam...Dit zorde voor een tweede schok....een orgasme na mijn orgasme en ik schokte, verkrampte.... Karel trok op dat moment zijn lul uit me en zonder na te denken en blind van geilheid omvatte ik met mijn lippen zijn eikel, zoog, likte en terwijl ik nog naschokte van mijn eigen orgasme voelde ik hoe Karel zijn hoogtepunt naderde.. Ik zoog, trok en terwijl Karel me terugduwde en zelf aan zijn penis trok zat ik precies op tijd met mijn mond open voor hem...... Voor het eerst van mijn leven proefde ik zaad..... spetterde het op mijn gezicht, mijn lippen, borsten en in mijn mond.... en lekte uit mijn mondhoeken.....en uiteindelijk trok ik al zuigend en slikkend het laatste beetje zaad uit hem..... "Oh, klein geil schatje" kreunde Karel.... "jij moet deze week heel erg oppassen, want voorlopig ben je nog niet van me af". Bij deze woorden zoende ik Karel, legde mijn hand op zijn toch nog stijve piemel....... en voelde ik hoe mijn kutje al weer krampte bij dit vooruitzicht

Profiel  

Re: schoolherinneringen: slot

BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 21:47 
100+ berichten
100+ berichten

Echt een lekker verhaal rianne, ik heb ervan genoten, bedankt :kusje:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 10 nov 2009, 23:34 
100+ berichten
100+ berichten

Het langverwachte einde... en een heerlijke climax.
:worshippy: rian!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2009, 00:24 
500+ berichten
500+ berichten

Geile geile Rianne, mmmm :worshippy:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2009, 19:58 
500+ berichten
500+ berichten