|
Karel trok zich langzaam terug, ik voelde zijn heerlijke lul uit mijn kutje glijden. "Néé" fluisterde ik...."ga altjeblieft door...ga door." Karel lachte en duwde een aantal vingers in mijn kutje, terwijl hij met zijn duim over mijn clitje wreef. Kutsap droop langs zijn vingers, ik voelde zelf hoe nat ik was, voelde dat mijn kutje wijdopenstond. Ik wilde maar 1 ding en dat was Karels dikke staaf weer diep in me. Ik kronkelde en smeekte, maar Karel weigerde. "Je denkt wel dat je nu ontmaagd ben schatje.... maar dat is niet helemaal waar.. Alleen je kutje is nog maar ontmaagd... dus we hebben nog wat te doen."
Dit antwoord verwarde me. Ik had geen idee wat Karel bedoelde. Ik wist alleen maar dat mijn kut in brand stond. Mijn tepels priemden, mijn kutje schokte, gloeide en wilde gevuld worden... In mijn puberfantasieën was ik uiteindelijk nooit veel verder gekomen dan fantaseren over zoenen, vingeren en neuken.... Over pijpen had ik wel eens gefantaseerd.... Maar eerlijk gezegd dacht ik daarbij alleen aan kusjes geven op een stijve piemel... Of met mijn tong over een eikel likken....... Dat wond me al heel erg op. In mijn onschuld had ik echter nooit gedacht dat er nog veel meer mogelijk was. "Ohh Karel" kreunde ik dus " Ik wil alles wel doen, ik ben helemaal van jou... ik sta helemaal open voor jou".
"Wees maar voorzichtig met wat je zegt" lachte karel "want ik ga je er aan houden". Direct daarop trok hij me overeind en zette me op mijn knieën op de grond. Ik moest omhoog kijken om Karels gezicht te zien. Karels stijve kloppende lul danste langs mijn wangen.... langs mijn lippen...". "Mondje open, kleine geilerd" fluisterde Karel. "Ik ga je heerlijke mondje ontmaagden". Voordat ik kon reageren had Karel zijn eikel al tegen mijn lippen gezet. Ik voelde hoe hij met zijn beide handen mijn hoofd vastpakte en vervolgens vastberaden zijn eikel in mijn mond duwde." Ik slaakte een kreetje, had dit niet helemaal verwacht. Maar mijn lijf reageerde direct...Mijn tepels werden nog harder, en begonnen te tintelen. Mijn kutje werd nóg natter. Als in een reflex begon ik ze zuigen.....Ik tongzoende met Karels' eikel, zoog, sabbelde. Karel kreunde en wat ik niet verwacht had, is dat hij zijn lul nog dieper naar binnen duwde. Ik moest mijn mond helemaal opensperren om hem te kunnen ontvangen, moest haast kokhalzen en kreeg tranen in mijn ogen terwijl ik diep in mijn mond geneukt werd...... Ik schudde even met mijn hoofd, wilde me terugtrekken, maar Karel hield me stevig vast....Ik kon geen kant op en deze complete machteloosheid zorgde voor een nieuwe golf van geilheid.... Ik was van hém, helemaal van hém en mijn lijf was volledig in zijn macht. Krampen schoten door mijn kut, mijn clitje..zelfs mijn tepels branden en gloeiden... Alsof Karel dit wist, pakte hij met een hand mijn tepel vast, kneep er in en trok er aan... Liet al trekkend aan mijn tepels mijn borst schudden terwijl hij met zijn andere hand mijn achterhoofd stevig vasthield en zijn lul in mijn mond bleef pompen...... Mijn kutje werd niet aangeraakt....maar stond wijdopen en ik was zo geil van wat er gebeurde dat ik haast spontaan klaar kwam...
Maar voordat het zover was, stopte Karel weer...Hij trok me overeind en zoende mijn mond. Tegelijkertijd pakte hij tussen duim en wijsvinger mijn clitje vast en kneep er in. Ik zakte haast door mijn benen van genot........ "Ooohhh" hijgde ik.... "Ik sta helemaal in brand van binnen, neuk me alstjeblieft....".'"Dat ga ik doen, schatje"zei Karel met hese stem,"maar niet daar waar jij me nu verwacht.....Je bent namelijk nog steeds niet helemaal ontmaagd." En terwijl Karel dat zei legde hij me op mijn buik over de leuning van de bank. Mijn kontje, mijn billen waren nu het hoogste punt. Mijn tepels schuurden over de ruwe stof van de bank en dat bezorgde scheuten in mijn kutje. Ik merkte dat Karel iets pakte, maar kon niet zien wat het was....Het interesseerde me ook niet zo, al mijn aandacht ging naar mijn tintelende lijf, mijn gespannen, priemende tepels, mijn brandende, lekkende kutje... Karel duwde zijn vingers in mijn kutje, en ik ging zo goed en kwaad als het ging wijdbeens staan..Kutsap druipte naar buiten..... "Mmmm" gromde Karel...."Dit kunnen we goed gebruiken". Ik had geen idee wat hij bedoelde, maar ik voelde hoe hij met zijn vingers omhoog gleed. Van mijn kutje af omhoog. "Nee", hijgde ik weer, "niet weggaan...ik wil je ín me". Ik had mijn zin nog niet afgemaakt of ik slaakte een kreet van verrassing. Karel duwde zijn van kutgeil natte vinger zonder enige twijfel diep in mijn kontje. Van verrassing kneep ik mijn billen samen en voelde ik heel goed hoe diep karel zijn vinger naar binnen had geduwd. "Je zit verkeerd" fluisterde ik verbaasd, waarop Karel begon te lachen.. "Nee hoor. Ik zit helemaal niet verkeerd...... Dit is het derde en laatste gaatje wat nog ontmaagd moet worden". Ik verlamde van schrik. Hier had ik nog nooit van gehoord. Zelfs nog nooit aan gedacht. Ik zag Karels enorme pik voor me, kon me het gewoon niet voorstellen....." Ik wilde me oprichten, maar werd beslist teruggeduwd.... "Ontspan je maar, kleintje. Ik ga er voor zorgen dat je dit heerlijk gaat vinden". (wordt vervolgd...)
|