Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 22:58 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 1 bericht ] 
  Afdrukweergave

schoolherinneringen, deel 3

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 07 nov 2009, 12:03 
10+ berichten
10+ berichten

Ik hoorde hoe Karel in een flesje kneep en voelde direct daarna dat Karel een glibberige, gladde substantie op mijn kontje wreef, met zijn vingers ín mijn kontje bracht. Het wat soppende geluid wond me op, het gevoel van zijn vinger in mijn kontje was nieuw, onbekend.....maar wel degelijk lekker. Karel duwde beurtelings een vinger in mijn kutje en vervolgens in mijn kontje. Voor over hangend op de bank, met mijn benen aan de achterkant van de bank,mijn kontje bovenop de leuning het hoogste punt, en mijn tieten schurend over de rugleuning, mijn hoofd zijwaarts op de zitting, maakte ik met gesloten ogen kleine neukbeweginkjes.... Mijn mond stond half open, schuurde langs de zitting.. mijn haren vielen over mij gezicht. Mijn armen lagen gespreid.... Machteloos van geilheid hing ik over de bank... Karel vingerde beurtelings eerst mijn kutje, dan mijn kontje, waardoor mijn kontje uiteindelijk net zo nat en soppig werd als mijn kutje.

Op dat momenten duwde Karel beide wijsvingers in mijn kontje en trok heel voorzichtig mijn sterretje iets open. Pijnscheutjes trokken van mijn kontje rechtstreeks naar mijn kutje, naar mijn clitje, naar mijn tintelende tepels. Mijn onderlijf schokte, tintelde.... mijn handen verkrampten.....pakten willekeurig de kussens vast.... OOOOAUUWWW kreunde ik zachtjes......auw, auw.......oooohhh.. voorzichtíg...ooohhh..... Mijn kontje werd langzaam steeks meer opengetrokken, ik voelde hoe mijn kontje meer en meer open ging staan, en wat ik niet verwacht had: Ik genoot van de kleine pijnscheutjes die hoorde bij het opentrekken. Mijn kutje, mijn tepels, mijn huid, mijn lippen , álles ging er van tintelen, gloeien....

Ineens voelde ik hoe Karel zijn eikel tegen mijn kontgaatje aandrukte.... Mijn adem stokte.... ik wist ineens wat er ging gebeuren.......was bang en opgewonden tegelijkertijd.. Karel pakte mijn billen vast, duwde ze uitelkaar, zodat zijn piemel vrij spel had. Zonder aarzeling zette Karel zijn eikel tegen mijn kontgaatje en duwde hem voorzichtig maar vastbesloten naar binnen. Mijn kontgaatje rekte zich langzaam en pijnlijk brandend op tot het gewenste formaat, sloot zich stevig om Karels eikel. Pijnscheutjes zetten mijn lijf in brand. Karel kneep in mijn clitje waardoor mijn hele onderlijf van pure geilheid schokte, tintelde en krampte .Ik kreunde van genot en pijn terwijl Kael zijn pik steeds dieper in mijn kontje duwde..... (word vervolgd)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur