|
School herinneringen
Ik was een stille,verlegen puber. UIterlijk een braaf meisje. Slim, gehoorzaam, maar geiler dan mijn omgeving vermoedde achter mijn onschuldige uiterlijk. Lang blond haar, blauwe ogen, schattig lief mondje, volgzaam. Wat waarschijnlijk niemand vermoedde is dat ik de lessen meestal dromend en fantaserend doorbracht. TIjdens de wiskundeles dacht ik er aan hoe het zou zijn om sex te hebben met deze leerkracht..hoe het zou zijn om hem te pijpen....geneukt te worden. Ik was nog maagd, maar had een levendige fantasie en elke les van iedere mannelijke docent werd ik stiekem steeds weer kletsnat van mijn eigen fantasieën .
Wanhopig werd ik ook. Ik was zo verschrikkelijk geil, maar vond tegelijkertijd jongens van mijn leeftijd niet interessant. Ik wilde sex met een échte man. Ik durfde er al niet meer op te hopen toen we op een bepaald moment op schoolkamp gingen, inclusief een klein legertje aan docenten. Tijdens een van de eerste avonden hadden we een feestje, waarbij er ondanks alle verboden, behoorlijk wat alcohol werd geschonken.Na een avond met veel wijn liep ik uiteindelijk terug naar mijn tent. Ik had net te veel gedronken en hoewel het feest nog in volle gang was, had ik er geen zin meer in. Mijn beste vriendin zat te zoenen met de enige acceptabele jongen in onze klas, dus ik baalde een beetje.
Karel Toen ik vlak bij mijn tent was werd ik tegen gehouden door Karel, onze docent Engels. Een mooie, lange man. Donker haar, bruine ogen. Hij vroeg me waar ik naar toe ging en ik zei dat ik misselijke was, het wel gezien had op het feestje en dat ik naar bed wilde. Karel vroeg of het niet verstandiger was als ik eerst een klein wandelingetje te maken. Het zou helpen tegen de misselijkheid. In eerste instantie wilde ik niet, ik durfde ook niet zo goed in mijn eentje een wandeling te maken over de donkere camping in het bos. Karel zei echter dat hij wel met me mee zou lopen en omdat hij aandrong stemde ik toe. Karel pakte me bij mijn hand en leidde me het bos in. Kennelijk kende hij de weg, want hij liep redelijk vastbesloten door. Uiteindelijk kwamen we bij een soort blokhut, en Karel zei dat we daar maar even naar binnen moesten, om even bij te komen. Ik vond het wel wat raar, maar liep uiteindelijk met Karel, die een sleutel bleek te hebben, mee. Eenmaal binnen deed karel de deur achter ons op slot. Ik weet nog dat hij fluisterde dat niemand ons dan kon storen. Ik begon langzamerhand een vermoeden te krijgen, een vermoeden wat ik op dat moment niet eens durfde te denken, want het zorgde voor stroomschokjes in mijn maagdelijke kutje. Karel ging zitten, trok me naast zich en vroeg me of ik nog misselijk was. Ik schudde nee en ging als vanzelf behaaglijk tegen hem aanzitten. Dit was kennelijk waar karel op gewacht had, want hij sloeg een arm om mijn schouders. Zijn andere hand legde hij eerst op mijn been en terwijl hij me voortdurend aan bleef kijken schoof zijn hand langszaam omhoog, in de richtig van mijn al behoorlijk natte kutje. Mijn benen gingen automatisch een beetje uit elkaar en ik voelde karels hand om hoog gaan. Ik spreidde mijn benen nog een beetje, en mijn kutje tintelde van verwachting. Onwillekeurig kreunde ik. Karel keek me aan en drukte vervolgens zijn lippen op mijn geopende mond. Ik was nog nooit door een volwassen man gekust, en geilheid, hongerigheid die in deze eerste kus lag, wond me meer op dan ooit te voren. "Lekker geil ding" kreunde karel "ik ga je vanavond heel erg verwennen". Mijn onervaren kutje krampte bij deze woorden en ik spreidde mijn benen nog meer. Karel had eindelijk de rand van mijn onderbroek gevonden, en mijn zijn hand zocht hij achter de rand van mijn onderbroek naar mijn kutje. Ik schokte toen ik voor het eerst van mijn leven een vinger tegen mijn clitoris voelde, een vinger voelde die heel rustig, maar beslist díep in mijn natte kutje ging. Ik duwde mijn heupen om hoog, en maakte onwillekeurig kleine neukbeweginkjes...
Zoenen en verder... Karel zoende me en vroeg me of ik nog maagd was.."Ja" fluisterde ik. Karel gromde en zei dat ik daar dan nog maar heel snel van moest genieten, want na vanavond zou dat niet meer het geval zijn. "Oh Karel, kreunde ik en ik duwde mijn puberkutje naar voren" Maar Karel trok zijn hand terug "Niet zo snel dame, we gaan eerst even wat voorwerk doen". Karel schonk me een glas drank in, en zei dat ik dat eerst maar eens moest nemen..... het zou me ontspannen. Ik dacht niet dat het nodig was, ik was zo geil, mijn kutje was zo nat. Maar Karel dacht daar anders over. De deur van de blokhut werd afgesloten, karel zette de fles drank aan mijn mond en begon te gieten. Ik dronk en dronk, deed mijn best om niets te knoeien, maar uiteindelijk liep het vocht toch langs mijn mond, over mijn kin, via mijn nek naar mijn borsten. Karel trok daarop mijn truitje en bh uit en begon mijn borsten af te likken, zoog aan mijn tepels, beet er zachtjes in. Mijn lijf begon te branden, van de alcohol en van de opgekropte geilheid. Karel legde me op mijn rug op de vloer en ging naast me liggen. Mijn rokje was omhoog geschoven.... mijn onderbroek werd eerst strak in mijn kutspleetje getrokken en vervolgens uitgetrokken. Karel spreidde mijn benen en begon me te vingeren, wat ik al geweldig vond. Ik wist niet hoe wijd ik mijn benen moest spreiden. Mijn kutje brande van genot en steed als karel mijn clitoris raakte ging er een electrische schok door mijn lijf....Ik raakte in een trance van geilheid, deed mijn ogen dicht en genoot van karels vingers diep in mijn kut. Toen ineens was Karel bovenop me, en werden mijn benen wijd uit elkaar getrokken...en voor dat ik het wist voelde ik zijn dikke kloppende eikel tegen mijn kutje. Heel langzaam, maar zonder twijfel duwde karel zijn gigantische lul in mijn kleine maagdelijke kutje. "OOhhhhh" kreunde ik, "voorzichtig"..... Maar Karel duwde door, duwde zijn piemel diep in me en mijn kut overstroomde van geil kutsap. Vanaf de allereerste seconde vond ik het lekker. Ik genoot van die dikke kloppende pik diep in me en ik smeekte Karel om te neuken.....dieper en dieper te neuken.. En dat was wat Karel deed. Hij stoote zijn pik keihard in me en ik voelde zijn ballen tegen mijn kontje .......Ondertussen kneep karel in mijn borsten, trok aan mijn tepels, beet er in, waardoor er directe stroomstootjes naar mijn kut schoten.. Ik was zo ongelofelijk geil, maakte stotende neukbewegingen, zoende Karel, en masseerde zijn ballen....Bijna kwam ik klaar......... maar vlak daarvoor stopte Karel..... "Nee" kreunde ik "ga door"
|