Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is wo 22 mei 2013, 12:13 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
  Afdrukweergave

De rijles

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2011, 02:30 
100+ berichten
100+ berichten

Tja uiteindelijk moest het er een keer van komen ik ben tenslotte al 27 en na aandringen van een goede vriend had ik besloten om rijles te nemen ( voor de auto) .
De deurbel gaaten als ik open doe staat er een enorm stuk op de stoep , ik bedoel een jaar of 25/ 30 lekker gespierd een beetje bruin een tatoeage echt jam Jam in mijn ogen. Ik zoek Linda voor de eerste rijles , die heb je gevonden , Ohhh , je had natuurlijk een meisje van 18 verwacht of niet alsnik je reaktie zo hoor? Niet lullig bedoelt tegenover jou maar eigenlijk wel ja , maar dat maakt niets uit hoor kom je mee dan beginnen we meteen.
Eenmaal in de auto begint hij zijn verhaaltje te vertellen over de spiegels enz ik ben helemaal niet aan het opletten want was afgeleid door zijn enorm lid wat ik in zijn broek zie zitten. Uiteindelijk rijden we dan toch weg en rijden naar de hei in de buurt.
Je moet proberen om je knieën zo te houden en hij pakt mijn knie beet , heel stiekum laat een kreuntje horen beschaamd zeg ik sorry , sorry waarom ik voel mendel gevleid hoor ik krijg niet iedere dag een mooie meid zoals jij in mijn auto en dan is dit een hele leuke bijkomstigheid en heel langzaam schuift zijn hand onder mijn rokje, een verschrikt kijk ik hem aan en hij zegt dan je heb nog dik een 1 en 45 minuten we kunnen het heel gezellig hebben samen , en ik voel dat je het niet erg vind . Blozend kijk ik hem aan en zeg wil je het hier doen ? Tja waarom niet , nou er lopen hier best veel mensen voorbij , ik word daar wel opgewonden van jij niet ? Hmmm tja weet niet heb het nog nooit in een auto gedaan , jij betaald voor rijles met een auto nu is het rijles in een auto.
Hij buigt over me heen en maakt mijn gordel los hij kijkt me aan en begint me te zoenen , gewillig zoen ik hem terug en glij met mijn hand over zijn borstkast naar de rits van zijn broek.
Op dat moment duwt hij zijn vinger in mijn grotje en ik begin te kreunen Ohhh dat is lekker zeg.
Ik pak zijn penis vast en begin hem voorzichtig af te trekken , hmmmmm ga door ga door ik buig naar hem toe en begin hem te zuigen hij kreunt nu nog harden.
Kom ga op de achterbank liggen hij kruipt boven op me en duwt zijn penis in me hmmmm ik wist niet dat ik zo diep was want zijn hele penis verdwijnt in mijn natte grotje. Ik leg mijn hand op me grotje en vouw 2 fingers om zijn penis hij maakt een sprongetje wat doe je nu Linda ? Ik dacht maak het nog wat spanender hevig stotend en kreunend komen we klaar. En hoe was het , niet genoeg ik wil meer , dat kan en met een hand draait hij ons om nu lig ik boven op en hij onder. Het begint te regen dis er loopt nu niemand meer over straat en ik ga helemaal los en probeer zoveel mogelijk uit, ken je de 96 al vraag ik aan hem ojja zullen we zeg vraag ik ? Ff later zijn we bezig dan gaat de zijn telefoon, neem dan op zeg ik al storend aan het geluid , met erick zegt hij netjes , ik begin hem te pijpen en hoor aan zijn stem dat het lekker is dus ga door, Nee ik kan nu echt niet naar de zaak komen hoor ik lig midden ,ik bedoel zit midden in een les ja daag. Dat is gemeen wat je daar deed meisje zegt hij , hij begint me te likken en stiekum trekt hij met zijn tanden aan mijn klit piercing, nu kan in het niet meer in houden en geef een gil van genot hij gaat verder en duwt ook een vinger in mijn sterretje hmmmm echt lekker hoor ik pijp hem een beetje steviger en dieper ik kom al drupelent klaar en hij spuit mijn mond vol ik slik het door, wow dat was echt geil zeg. Maar de tijd is ook jammergenoeg om zal ik naar je huis rijden ? Jep we gaan bijde voorin zitten en hij start de auto ik kan niet van hem afblijven en begin hem onder het rijden nog een keer te rukken. Als we stoppen zijn we weer bij mijn huis , kom je mee naar binnen of heb je nog als klanten zoals ik vandaag ? Dat hoef je geen 2 x te vragen en hij stapt uit en loopt met me mee naar binnen. Volgens mij heb ik die dag meer sex gehad als het hele jaar.

Om lamme vingers van te krijgen

Profiel  

Re: De rijles

BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2011, 10:14 
1000+ berichten
1000+ berichten

Leuke eerste rijles, zo krijgen die rijschoolhouders het zeker druk met (v)rijles geven!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 05 maart 2011, 21:53 
Moderator
Moderator

Superrrrrr verhaal. En ik ben heeeelll blij dat je weer terug bent Sexydevil!!! kussssssss

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 01:23 
100+ berichten
100+ berichten

Remco schreef:
Superrrrrr verhaal. En ik ben heeeelll blij dat je weer terug bent Sexydevil!!! kussssssss

Tja moest eerst ff mijn rijbewijs halen voor ik weer heen kon komen hihihihi
Ben blij weer terug zijn

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 01:24 
1000+ berichten
1000+ berichten

Eb er zijn er meer blij dat je er weer bent Sexx, zeker wten zelfs!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 01:31 
100+ berichten
100+ berichten

71boy schreef:

Wie dan :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 01:31 
1000+ berichten
1000+ berichten

Sexydevil schreef:
71boy schreef:

Ik in ieder geval, maar dat had je al door, haha!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 01:38 
100+ berichten
100+ berichten

71boy schreef:
Sexydevil schreef:
71boy schreef:

Ik in ieder geval, maar dat had je al door, haha!

Is toch leuk om te horen hoor hihihi

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 01:46 
1000+ berichten
1000+ berichten

Duivels lief van je! je zegt ook zulke lekkere dingen tegen mij dus daar gaan we mee door meiisie!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 17:10 
10+ berichten
10+ berichten

zucht was ik maar rijinstructeur haha heerlijk meid!!!!
wat een dag wat een dag volgden zeker nog veel meer rij lessen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur