Die avond hadden we al twee keer sex gehad, hij had me anaal ontmaagd en ik kon er maar geen genoeg van krijgen, maar ik was nogsteeds zo geil als boter. Ik stelde hem voor om weer in bed te duiken en nog eens lekker van elkaar te genieten. Natuurlijk stemde hij gelijk toe, maar alleen als ik zijn ondeugende geile slaafje zou spelen. Het idee alleen al maakte me zo ontzettend geil. Ik voelde mijn kutje steeds natter worden en mijn tepels priemden door m’n shirt heen. Hij gebood me om me uit te kleden een deed dit ook zwijgzaam.
Daar stond ik dan voor hem, helemaal naakt wachtend op wat er zou gaan komen. Hij zoende me zacht op mijn mond en liet zijn handen over mijn lichaam glijden. Ik kreunde zacht. Waarna hij me vervolgens ruw het bed op duwde en zei: ‘Je denkt toch niet dat ik je alleen maar laat genieten he? Geile slet.’ Ik moest in doggystyle positie gaan zitten waarna hij me met mijn polsen aan het bed vastbond. Hij ging achter me zitten en liet zijn handen weer langzaam over mijn lichaam glijden. Ondertussen voelde ik zijn enorme lul tegen mijn kontje aandrukken, waardoor ik nog eens extra geil werd. Zijn handen gleden langzaam over mijn borsten en begonnen er zachtjes mee te spelen. Hij kneep zachtjes in m’n tepels en ik kreunde het uit van genot. Met 1 hand gleed hij langzaam naar beneden richting mijn natte kale kutje. Hij begon heerlijk met mijn clitje te spelen en al snel voelde ik een orgasme opkomen. Hij merkte het ook en schreeuwde: ‘Waag het niet om klaar te komen geil sletje!’ Terwijl hij nog door bleef spelen met m’n clitje ramde hij in een keer z’n enorme stijve lul in m’n natte kutje. Ik schreeuwde het uit van genot en hoe goed ik ook mijn best deed om niet klaar te komen, kon ik me niet meer inhouden en kwam gillend klaar.
‘Ik had je nog zo gewaarschuwd’ zei hij en keek me aan met een strenge blik. M’n straf was een flink pak slaag. Ik kreeg 50 harde tikken op m’n kontje waarbij ik mee moest tellen. Ik genoot van elke tik die ik kreeg en al snel had ik het gevoel alsof mijn kontje in brand stond. Na een stuk of 20 tikken was ik zo erg aan het genieten dat ik zomaar vergat om te tellen. Dat heb ik geweten ook, voor straf moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met tellen. Bij iedere tik werd m’n kontje gevoeliger en het werd dan ook steeds moeilijker om me te concentreren op het tellen. Toen ik eindelijk bij 50 kwam was mijn kontje knalrood en gloeide helemaal. Hmmm wat was dat een heerlijk gevoel!
Nu vond hij het tijd dat ik hem eens lekker zou verwennen. Hij maakte me los van het bed en ik moest op mijn knieen voor hem op de grond gaan zitten. Ik keek hem geil aan en liet zijn lul langzaam in mijn mond glijden. Ik liet mijn tong langs zijn eikel glijden terwijl ik zijn lul in en uit mijn mond liet glijden. Hij pakte me bij m’n hoofd en begon me zachtjes in m’n mond te neuken. Hij duwde z’n 21 cm lange lul helemaal tot aan z’n ballen naar binnen. Ik vond het super geil, maar schrok hier wel een beetje van. Ik wilde het hem betaald zetten en beet heel zachtjes in z’n lul.
Natuurlijk was hij hier niet blij mee en schreeuwde: ‘Vuile slet hier ga je spijt van krijgen!’ Ik had geen idee wat hij met me van plan was er werd er zelfs een beetje bang van. Hij gooide me op mijn buik op het bed, trok mijn kontje omhoog en ging achter me zitten. Ik voelde zijn eikel tegen m’n sterretje aan drukken en dacht bij mezelf: ‘Hmm anaal genomen worden vind ik absoluut geen straf’ Toen ramde hij in een keer z’n enorme lul tot aan z’n ballen in m’n kontje. Ik schreeuwde het uit van de pijn! M’n kontje was nog een beetje glibberig van m’n vorige anale beurt die avond, maar hij ging zo hardhandig te werk dat het behoorlijk veel pijn deed. Hij negeerde mijn geschreeuw en ramde z’n lul hard en diep in en uit m’n strakke kontje. Na een paar stoten ging de pijn over in genot. Ik was zo geil dat het geil langs m’n benen naar beneden droop. Toen hij ook nog eens met z’n vingers langs m’n clitje gleed hield ik het niet meer en kwam schokkend en gillend klaar. Ik ben nog nooit zo lekker klaargekomen als toen! Het duurde niet lang tot hij ook heerlijk klaarkwam en z’n zaad diep in m’n kontje spoot.
Na dit heerlijke rollenspel waren we beide zo geil dat we nog de hele nacht hebben doorgespeeld en geneukt. Ik hoop dat ik ooit nog zo’n mooie nacht mag beleven…