Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 22:19 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 5 berichten ] 
  Afdrukweergave

Mijn ontknaping.

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010, 08:58 
10+ berichten
10+ berichten

Het is april 1978. Ik was 14 jaar en was net verhuisd van Amsterdam naar een plaatsje aan de kust. Natuurlijk had ik tegengestribbeld toen mijn ouders vertelden dat we gingen verhuizen, maar uiteindelijk vond ik het nieuwe huis wel mooier en besloot ik me open te stellen voor al het moois wat een kustplaatsje te bieden had.
De eerste dag op mijn nieuwe school was natuurlijk heel onwennig. Ik was met Wendy mee gefietst, een leuk buurmeisje van mijn leeftijd, die al verkering had, maar wat haar ouders niet mochten weten. Onderweg naar school kletste Wendy uitbundig en de hoeveelheid informatie die ik in een te korte tijd te verwerken kreeg, verdampte ook weer net zo snel als dat het gekomen was. Eenmaal in de klas gezeten, voelde ik me een toeristische bezienswaardigheid. Ik was de “New kid in town”, en het was duidelijk dat deze dorpskinderen daar niet elke dag mee te maken kregen. Wendy had me al enigszins voorbereid op deze situatie, zodat ik er wel op voorbereid was en ik me dan ook heel cool opstelde. En ook was het Wendy die me overal mee naar toe sleurde, me bij iedereen, die zij belangrijk vond, voorstelde en me geen seconde alleen liet. Toen we na afloop van de eerste dag weer terug naar huis fietsten, stopte Wendy opeens en zei dat ze nog even bij haar vriendje langs wilde gaan. Maar ik heb ook nog een kadootje voor je, zei ze. Ze overhandigde een stapel met briefjes die die dag door de klas waren gegaan. Stiekume scholierenbriefjes, die als een subtiel communicatiemiddel door scholieren worden gebruikt, zonder dat de leraar het heeft gezien. Ik frommelde de briefjes in mijn zak, groette Wendy en reed alleen door naar huis.

Thuis wilde mijn moeder natuurlijk alles weten en nadat ik haar net genoeg had verteld dat ze min of meer tevreden was, ging ik naar mijn kamer om huiswerk te maken. Opeens herinnerde ik me de briefjes, die nog in mijn zak zaten. Ik haalde ze eruit en las ze stuk voor stuk. Het was duidelijk dat de meesten afkomstig waren vanuit Wendy’s netwerk, en dus van de meisjes. Het waren veelal one-liners zoals: “Hey Wendy, wat heb jij een lekker stuk meegenomen” of “Hey Wen, mag ik jouw buurjongetje eens lenen?” Maar ook in de trand van: “Jottum Wendy, zou die grote buurjongen van jou ook een grote piemel hebben?”, en ook nog veel sexueler getint. Ik dacht terug aan de meisjes, dieik in mijn klas had gezien en concludeerde dat daar best wel heel leuke exemplaren bij zaten. En op dát moment besloot ik ook dat ik misbruik zou gaan maken van mijn status interessantus en deze zomer voor het eerst zou gaan neuken. Ik had weleens wat gerommeld met meisjes in Amsterdam, maar verder dan wat vingers in een slipje stoppen was ik nog niet gekomen. Die avond rukte ik mijzelf in slaap en toen ik ’s morgens wakker werd, zaten de lakens vast geplakt aan mijn jonge tienerhuid.
De dagen daarna op school verliepen min of meer hetzelfde en telkens masturbeerde ik thuis op de fantasieën die ik overdag creeërde over de leukste meisjes van mijn school. Op vrijdag echter, vroeg Nathalie of ik zin had om in de pauze mee te gaan naar de markt. Nathalie was de brutaalste meid in de klas en ook leek zij, qua lichamelijke ontwikkeling, ook al verder te zijn dan de rest. Ze was elegant lang, had lange blonde haren en was voorzien van een stel goed ontwikkelde borsten, wat zij ook graag besmuikt etaleerde. Ik stotterde dan ook bevestigend op haar vraag en herinnerde me dat ik me deze week, al trekkend aan mijn lul, had afgevraagd of Nathalie blond of donker schaamhaar zou hebben. Afijn, al dromend kwam ik de volgende uren door en daarna togen wij naar de markt. Nathalie had haar vaste schare vriendinnen ook bij zich, maar ze had mij inmiddels geconfisceerd tot haar eigendom. Ze week geen seconde van mijn zijde en telkens als een ander meisje een gesprek met mij wilde beginnen, stond Nathalie er geïnteresseerd bij. Na afloop hadden we ijsjes gehaald en ik deed moeite om te verhullen dat ik Nathalie’s manier van ijs likken erg erotisch vond. Ik deed zelfs moeite om mijn erectie te verhullen voor de buitenwereld. Toen we uiteindelijk weer op het schoolplein waren, vroeg Nathalie of ik zin had om die avond mee te gaan naar BoBo’s, een disco in een strandpaviljoen, speciaal voor kinderen van 12 tot 16 jaar. Natuurlijk wilde ik dat, en omdat ik geen idee had waar dat zou zijn, bood Nathalie aan om mij die avond thuis op te halen.

Ik was bezig om mij klaar te maken voor die avond. Blijkbaar had mijn moeder ook schik in dit geheel, want ze had mijn mooiste kleding op mijn bed klaar gelegd. Ik besloot echter nog even te gaan douchen, niet omdat ik zo vies was, maar om even een keiharde en blijvende erectie weg te masturberen onder de warme stralen van de douche. Na een ruk of 10 met mijn rechterhand, terwijl de linker mijn ballen zachtjes kneedde, kwam ik al spuitend klaar, waarna ik zorgvuldig ervoor zorgde dat elke klodder sperma keurig het putje was ingedreven. Enigszins bekoeld, ontdekte ik dat deze erectie wel erg hardnekking was, want mijn lul bleef maar overeind staan. Ik negeerde het en kleedde me aan, waarna ik naar beneden ging. Nathalie bleek er al te zijn, samen met Astrid (een meisje uit mijn klas) en Linda, een lekker ding die ik nog niet eerder had gezien. Ik spoorde de dames aan om maar snel te gaan vertrekken omdat mijn moeder al enthousiast was begonnen te vertellen over mij toen ik nog jonger was. Gênant dus en reden genoeg om maar snel de fietsen te pakken en te vertrekken. BoBo’s bleek een echt strandpaviljoen te zijn die bovenop een duin was gebouwd en redelijk ver buiten de bebouwde kom was. Ik had permissie om thuis te komen als het was afgelopen, als ik maar voorzichtig zou zijn. De avond kon dus beginnen.

In BoBo’s bleek dat ze het interieur hadden omgebouwd tot een echte disco met veel lichteffecten, donkere hoekjes, een grote dansvloer en heerlijke harde disco muziek. Gezien de leeftijd van de bezoekers die toegang hadden, mocht er geen alcohol geschonken worden, maar dat was geen probleem. In tegenstelling tot de inheemse jongens van dit stranddorp danste ik juist heel graag, en het was duidelijk dat dit door de vrouwelijke dorpelingen zeer gewaardeerd werd. In Amsterdam was het in die tijd helemaal niet stoer geweest om al rokend en stoer kijkend naast de dansvloer te blijven hangen, maar bovendien vond ik het gewoon erg leuk om mee te bewegen op de muziek die ik leuk vond. Ik danste dan ook met veel meisjes en telkens kwam Nathalie me na ieder nummer weer van de dansvloer halen om maar vooral te laten zien dat ik haar eigendom was op die avond. Op een gegeven moment vroeg Nathalie me of ik toevallig ook trek had in rosé. Al vragend knikte ik en voordat ik het wist liep ik hand in hand met Nathalie mee naar buiten. We trokken de duinen in en mijn ervaren gids bracht me naar een verdiepte duinpan, waar ze wellicht vooraf een plastig tasje had verstopt met daarin 2 flessen rosé en een paar plastic bekertjes. We gingen naast elkaar zitten in de duinpan en maakten een van de flessen open. Het was die dag behoorlijk warm geweest voor de tijd van het jaar en omdat de hemel nog steeds onbewolkt was, gaf de maan ons een prachtig gefilterd licht en zorgde het gekabbel van de zee ervoor dat de omstandigheden zeer romantisch leken.

Nathalie vertelde me openhartig dat ze meteen verliefd op mij was geworden toen ze me voor het eerst zag en ook vertelde ze me dat ik in haar ogen groter en meer ontwikkeld leek dan mijn leeftijdsgenoten uit dit dorp. Op dat moment verloor ik mijn velegenheid en legde voorzichtig mijn hand op haar knie, wat zij beantwoordde door haar hand daar weer op te leggen. Ik besloot nog verder te gaan en vroeg haar of ze weleens echt had gezoend, wat ze onmiddellijk beantwoordde door mij een weergaloze tongzoen te geven en daarna in mijn oor te fluisteren dat ze ook al veel meer had gedaan met een jongen. En om de daad bij het woord te voegen, streelde ze haar hand zachtjes verder omhoog om te stoppen in mijn kruis, waar mijn fantasierijke geslachtsdeel al weer tot groot formaat was verworden. Enigszins in de verlegenheid gebracht door deze verrassende actie, sloeg ik compleet dicht en besloot dan maar om weer zo’n lekkere tongzoen uit te lokken. De rosé had echter zijn werk gedaan en ik besloot om alles gewoon toch maar over me heen te laten komen. Het boeide me op dat moment al niet meer of dit nu wel of niet gênant zou gaan worden. Nog steeds kneedde Nathalie mijn stijve lul en ik besloot om hetzelfde te doen bij haar borsten. Deze waren precies zoals ik me in mijn fantasie had voorgesteld. Stevig, groot en heel zacht. En toen ik het waagde om mijn hand zelfs onder haar topje te laten verdwijnen, verwachtte ik dat het nu snel afgelopen zou zijn. Niets was echter minder waar, want Nathalie knoopte behendig mijn broek los, waarna mijn stevige staander zich als een net bevrijd dier naar de hemel richtte. Ik keek omlaag en constateerde dat dit best een mooi plaatje gaf, zo’n stijve lul geflankeerd door het maanlicht. Nathalie keek er ook naar en haalde zelfs even haar hand weg om alles puur natuur te kunnen aanschouwen. Dit was echter van korte duur, want al snel wendde zij haar hoofd van mij af en sloot haar mooie lippen om mijn kokende eikel heen. Woooow, dacht ik, dit is dus dat pijpen. Ik had er wel over gelezen in de sexboekjes, maar had mij eigenlijk tot die tijd proberen in te leven hoe neuken zou zijn. Dit voelde echter hemels. Nathalie begon eerst heel teder haar tong te bewegen over mijn eikel, maar al snel begon zij ritmisch te zuigen aan mijn knoertharde lul. En voordat ik haar kon of wilde waarschuwen, kwam ik met grote kracht klaar. Tot mijn verbazing had ze haar mond op dat moment nog steeds stevig om mijn schokkende lul heen en in het maanlicht ontdekte ik dat ze hard haar best deed om alles weg te slikken. Jemig wat was dit heerlijk zeg. Toen deze eruptie was afgelopen, pakte Nathalie de fles rosé op, nam een fikse slok en gaf mij daarna weer een zoete tongzoen. Nog nasidderend van dit hemelse spektakel, lag ik daar in die duinpan in mijn blote niksie, met nog steeds een stijve pik. Ondertussen was Nathalie opgestaan en kleede zichzelf ook uit. En terwijl zij haar slipje uit deed, kreeg ik eindelijk te zien welke fantasie over de kleur van haar schaamhaar nu eigenlijk de echte was. Ik zag in het maanlicht dat zij maar weinig schaamhaar had en dat het donker gekleurd was. Maar ook zag ik een paar gezwollen schaamlipjes bungelen en ook dat er al wat glinsterende straaltje kutvocht langs haar dijen liepen. Tering, dit lekkere ding is gewoon geil, dacht ik en voelde in mijn kruis dat de productie van zaadcellen alweer in volle gang was geraakt. Toen Nathalie klaar was met deze geile striptease, bukte ze zich en liet zich behendig over mijn weer knoertharde lul zakken. Gelukkig bleef ze zo even zitten, zodat ik al mijn voelsensoren in mijn harde stam kon laten doorgeven hoe een vrouwenkutje van binnen nu eigenlijk aanvoelt. Mmmmm, heerlijk was dit en toen Nathalie uiteindelijk de eerste neukbewegingen maakte, wist ik bijna zeker dat ik in de hemel was beland. Ik besloot om nu alles te geven en ik pakte Nathalie beet, waarna ik haar behendig op haar rug legde. Nu was het mijn beurt, dacht ik en neukte haar alsof ik dit al veel vaker had gedaan. En doordat ze mij nog maar even tevoren had leeggepijpt, kwam ik niet als een potent konijn heel snel klaar. Sterker nog, op een bepaald moment voelde ik Nathalie’s nagels steeds dieper in de huid van mijn rug prikken, spanden haar benen zich voelbaar, begon ze zachtjes te kreunen en toen ik voelde dat ik wederom een spetterend orgasme ging krijgen, begon Nathalie hevig te schokken en gilde het bijna uit. Op dat moment spoot ik mijn sperma met grote kracht in haar sappige en druipende kutje leeg en zag ik sterretjes. Na dit feest liet ik me voorzichtig zakken over haar lekkere lijf en drukte zo haar tieten plat. En terwijl we nog na lagen te hijgen, stommelde Nathalie dat ze het iderdaad juist had ingeschat. Ik keek haar vgragen aan, waarna ze mij lachend vertelde dat ze tegen haar vriendinnen had gezegd dat ze mij inschatte als een echt vent die goed zou kunnen neuken. Ik voelde me trots en wist niet wat ik daar nu weer op moest zeggen.
We lagen nog steeds op elkaar en nog steeds had ik mijn lul nog in haar nadruipende kutje zitten toen we gegiegel hoorden. Oeps, we waren gesnapt, want toen ik omhoog keek stonden Astrid en Linda bij ons alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik voelde me hoogst ongemakkelijk, maar Nathalie bleek er minder moeite mee te hebben en zei direct tegen haar vriendinnen dat zij het echt bij het juiste eind had gehad. Door al de geile belevenissen van zojuist, weigerde mijn lul nog steeds om een slappe houding aan te nemen, maar die zat gelukkig nog steeds vertopt in Nathalie’s kutje. Dit was echter van korte duur, want Nathalie draaide zich onder mij vandaan, waarna mijn pik ook voor de beide andere meisjes volop in het zicht kwam. Linda nam direct haar kans waar en sloot haar hand snel om mijn dikke pik heen en tot mijn grote verbazing had ze ook een vinger van haar andere hand in het nadruipende kutje van Nathalie gestoken. Ze haalde haar vinger uit het kuje en reikte deze naar Astrid die het gewoon aflikte. Mmmmm, zei Astrid, dit is dus stadse sperma. En direct daarna bukte ze zich om als een ervaren hoer mijn lul in haar mond te nemen en professioneel te pijpen. Linda wilde dit niet over zich heen laten gaan, knoopte haar spijkerbroek los, liet deze zakken en trok met 1 beweging ook haar slipje uit. En voordat ik me realiseerde wat er ging gebeuren, zat mijn onervaren neukstaaf alweer in het tweede kutje van die avond. Lachend zei ze tegen naakte Nathalie, die in kleermakerszit weer een fles rosé aan haar mond zette, dat vriendinnen nu eenmaal alles met elkaar delen, waarop Astrid direct zei dat zij er ook bij hoorde. Ik begon te lachen en zei tegen Astrid dat ik wel eerst wilde zien waar mijn lul in zou gaan en voordat ik me realiseerde wat er ging gebeuren hurkte Astrid zich over mijn gezicht en keek ik recht in een weelderig kutje met donkere schaamlipjes. Ik begon haar te likken en voelde al snel een hard plekje. Wijs geworden door de Chick en de Playboy, wist ik dat dit de clitoris moest zijn en liet mijn tong snel over haar clitje bewegen. En nog vóór dat Linda begon te schokken, kreunde Astrid het uit en kreeg een nat orgasme. Ik kon niet anders dan haar kutsap in mijn mond te nemen en ontdekte dat dit heerlijk van smaak was.

Die avond heb ik alle meisjes geneukt en gebeft en alle drie hadden ze stevig aan mijn lul gezogen. De terugweg op de fiets was best een beetje pijnlijk, maar dat woog in geen enkel opzicht op tegen het genot waar ik die avond zo ontzettend van had genoten. Ik bedacht me dat ik vooraf heel graag ontknaapt had willen worden, maar had nimmer durven dromen dat dit op een zo spectaculaire wijze uiteindelijk zou gaan plaatsvinden. Die avond viel ik met een grote grijns in slaap, zonder dat ik voorafgaand had gemasturbeerd.

Profiel  

Re: Mijn ontknaping.

BerichtGeplaatst: di 08 jun 2010, 19:56 
Moderator
Moderator

Geil............

Profiel  

Re: Mijn ontknaping.

BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010, 11:26 
Moderator
Moderator

pffff :D