Forumoverzicht » Sex » Sexverhalen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
|
Het is di 07 feb 2012, 21:54 (GMT)
|
het strand
| Auteur |
Bericht |
|
thijs73
|
Geplaatst: wo 11 nov 2009, 19:39 |
|
| 10+ berichten |
 |
 |
|
|
we lopen samen op het strand het is bijna donker opeens zeg je dat je wilt zwemmen maar we hebben geen zwemkleding bij ons och zeg ik er is niemand hier dus kan je net zo goed je kleren uittrekken je trekt langzaam je topje uit tevoorschijn komt je strakke buik .ik maak je bh los en je prachtige borsten komen tevoorschijn hmmm lekker hoor zeg ik zo zie ik je graag je jurkje gaat uit en wat zie ik je hebt geen slipje aan dat had ik nog niet gemerkt. je zegt wie het eerste in het water is ik trek snel me kleren uit en sprint achter je aan als we in het koude zeewater zijn streel ik zachtjes je tepels en doe net of ik perongeluk met mijn hand je kutje aanraak ik voel een siddering door je lijf gaan.je bent brutaal en pakt me pik vast en zegt nu niet nu wil ik genieten van het water na een tijdje in het water te zijn geweest loop je naar je kleren en gaat zitten je kijkt me aan en je hand streelt mijn pik mijn hand gaat naar je borst en begint er mee te spelen mijn andere hand streelt je klitje en voelt dat je kutje nat begint te worden.je buigt je voorover en je vraagt om een tongzoen plagerig steek ik me tong uit en raak je neus aan dan opeens pak je me hoofd vast en geef me ongelooflijke geile tongzoen je pakt me pik vast en je gaat met je tong langs me eikel even kreun maar dan kom ik bij me positieven en stop twee vingers in je kutje nu is het jouw beurt om een kreun te laten ontsnappen vol overgave stop je mijn pik in je mond en gaat er aan zuigen dan kom ik bijna klaar en je merkt en je stopt.dan is mijn beurt met mijn tong zoek ik je lipjes en je klit op en lik er zachtjes aan je heupen gooi je in de lucht als teken dat je meer wilt vol enthouisasme stop ik mijn tong in je gaatje en proef het geil van jouw .........dan opeens trek je mijn hoofd weg en zegt 'nu wil ik die lekkere pik van je in mijn grotje je gaat liggen doet je benen wijd en voorzichtig stop ik mijn lul in je grotje en stoot een keer zachtjes je doet je kont omhoog en ik stoot diep door ik hoor je kreunen van genot.dan opeens draai je mij op de rug en gaat bovenop me zittenen geleid mijn lul in je grotje je gaat heen en weer maar dan in me ooghoeken zie ik een steltje ons bekijken jij hebt het niet in de gaten maar geil is het wel dat ze ons bekijken dan richt ik me weer op jouw en merk dat je alweer klaarkomt .........
|
|
| Omhoog |
|
Re: het strand
|
Doghbeer
|
Geplaatst: ma 30 nov 2009, 19:26 |
|
| 500+ berichten |
 |
 |
Geregistreerd op: di 29 sep 2009, 13:43 Berichten: 508 Woonplaats: Weert
|
|
ik vindt mooi.. af en toe wat KDDB maar wel mooi! xx doghie
|
|
| Omhoog |
|
Forumoverzicht » Sex » Sexverhalen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|