Forumoverzicht » Sex » Sexverhalen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
|
Het is ma 21 mei 2012, 22:02 (GMT)
|
Re: Het forum verhaal
| Auteur |
Bericht |
|
womanlove
|
Geplaatst: za 18 jun 2011, 07:37 |
|
Geregistreerd op: di 14 jun 2011, 03:17 Berichten: 47 Woonplaats: Limburg
|
|
Er liep zelfs een druppel vocht langs mijn been naar beneden, en zij zag het
|
|
| Omhoog |
|
|
Oosterhout
|
Geplaatst: zo 17 jul 2011, 20:29 |
|
| Newbie |
 |
 |
|
|
Ooit liep ik in een rokje zonder onderbroekje aan de kerk in. En een mooie vrouw die alleen op een bank zat lachte naar me en wenkte dat ik naast haar kon komen zitten. Ik onderdanig als ik was deed het ook, en de vrouw legde een hand op mijn knie. We keken elkaar aan en bloosden allebei heel erg, mijn hand gleed naar haar knie toe en kneep er in daarna gleden onze handen hoger en hoger. De pastoor had ons gezien en was ons aan het bespieden , dus we besloten naar het biegthokje te gaan . Samen in het biechthokje keken we elkaar diep in de ogen en als vanzelf gaven we elkaar een lieve tongzoen. Ik schrok er van want ik had dit nog nooit met een vrouw gedaan. Na de schrikreactie ontspanden we allebei en zoenden we verder en onze handen gleden over elkaar lichamen heen.Ze voelde zo lekker zacht en teder en ik voelde een heerlijk warme tinteling van binnen. Ik voelde dat ik nat werd op een plek waar ik nog nooit zo nat was geweest en ik wilde meer en meer . Er liep zelfs een druppel vocht langs mijn been naar beneden, en zij zag het. We hadden niet gemerkt dat de pastoor de hele tijd aan de andere kant van het biechthokje had zitten meegluren en ondanks dat hij zich de hele tijd had proberen in te houden sprong hij plotseling dwars door het hout heen, naakt met zijn jongeheer voorop.
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: ma 26 sep 2011, 18:25 |
|
|
|
Ooit liep ik in een rokje zonder onderbroekje aan de kerk in. En een mooie vrouw die alleen op een bank zat lachte naar me en wenkte dat ik naast haar kon komen zitten. Ik onderdanig als ik was deed het ook, en de vrouw legde een hand op mijn knie. We keken elkaar aan en bloosden allebei heel erg, mijn hand gleed naar haar knie toe en kneep er in daarna gleden onze handen hoger en hoger. De pastoor had ons gezien en was ons aan het bespieden , dus we besloten naar het biegthokje te gaan . Samen in het biechthokje keken we elkaar diep in de ogen en als vanzelf gaven we elkaar een lieve tongzoen. Ik schrok er van want ik had dit nog nooit met een vrouw gedaan. Na de schrikreactie ontspanden we allebei en zoenden we verder en onze handen gleden over elkaar lichamen heen.Ze voelde zo lekker zacht en teder en ik voelde een heerlijk warme tinteling van binnen. Ik voelde dat ik nat werd op een plek waar ik nog nooit zo nat was geweest en ik wilde meer en meer . Er liep zelfs een druppel vocht langs mijn been naar beneden, en zij zag het. We hadden niet gemerkt dat de pastoor de hele tijd aan de andere kant van het biechthokje had zitten meegluren en ondanks dat hij zich de hele tijd had proberen in te houden sprong hij plotseling dwars door het hout heen, naakt met zijn jongeheer voorop. Oei wat spannend, we zijn nu met zn drieen!
|
|
| Omhoog |
|
Forumoverzicht » Sex » Sexverhalen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|