Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is ma 21 mei 2012, 22:01 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 6 berichten ] 
  Afdrukweergave

heerlijke sex dag

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 10 maart 2011, 14:45 
10+ berichten
10+ berichten

hier een nieuw verhaaltje van wat ik vorig weekend heb gedaan!!

het was zondag heerlijk weer dus mijn vriendin en ik besloten weer een heerlijk sex dagje te hebben.
dit ging als volgt..
we hebben thuis ons voorbereid lekker wakker worden daarna heerlijk samen onder de douche gesprongen.
aangezien we houden van openbare sex op vreemde plaatsen hebbenwe toen we ons aankleden
de boxer uitgelaten en de string natuurlijk ook zij een sexy kort jurkje aan met holdups eronder verder puur natuur.
ik heb een makkelijke spijkerbroek aan gedaan een een leuke trui verder ook puur natuur..

toen zijn we naar de auto gegaan dak eraf gehaald en heerlijk cabrio gereden naar ons eerste sexplekje de open zeilboot..
dat was heerlijk alleen had ze besloten dat ik pas aan het einde van de dag mocht klaarkomen ik kan je vertellen dat is geil!!!
tijdens de rit naar de boot heeft ze me heerlijk afgetrokken maar je raad het al niet lang genoeg...

toen we daar aankwamen gleed mijn hand heerlijk onder haar jurkje en na wat frummelen gleed mijn 2 vingers heerlijk haar natte kutje in.
ze zuchte van opwinding en zei tegen me nou waar wacht je op ik wil genomen worden neuk me nu.
ik gehoorzaamde direct en stak mijn inmiddels weer stijve lul in haar natte kutje en neukte haar terwijl ze op het dekje voor op de boot lag dit is ideaal want dat is precies de juiste hoogte ik hoef niet door de knieen kan gewoon blijven staan..
het duurde niet lang of de eerste golf van opwinding bracht haar in extase en ze kwam trillend klaar.
toen besloten we eens lekker staand te neuken ze bukte zich en ging aan de mast leunend klaar staan ik genoot met volle teugen en zij ook. terwijl dat we neukten speelde ik even met haar clitje en jahoor daar was extase nummer 2!!!ze ging weer op het dekje liggen en ik heb haar nog even heerlijk gelikt en gevingerd je raad het al nummer 3 :tong:

we liepen weer naar de auto nadat we er weer wat fatsoenlijker uitzagen en gingen op weg naar locatie nummer 2...
bij het bos aangekomen eerst een stukje gewandelt en elkaar weer wat geiler gemaakt.
we liepen het bos wat dieper in en daar gingen we weer hup jurkje omhoog broek naar beneden en neuken maar weer dit keer heerlijk tegen een boom aan en hij ging heerlijk soepel haar kutje in lekker aan het soppen horen we ineens een geluid achter ons bleek een man alleen te zijn die er ook rond liep!!
wij trekken ons daar niets van aan we vinden het zelfs wel geil bekeken te worden dus gingen rustig door de man bleef kijken en begon met zich zelf te spelen welke ma van rond de 45 jaar oud zou dat niet doen als hij een knappe meid van 20 jaar een jonge van 25 jaar ziet neuken ik wist het dan ook wel...
helaas voor de man hebben we afgesproken dat we alleen voor elkaar zijn en niets met anderen doen al helemaal niet met vreemden(soa`s en zo heb je zo te pakken)
na een poosje neuken ging ze me nog even heerlijk pijpen en was de man ook inmiddels klaar gekomen bond zijn broek weer op en ging er weer vandoor hier hadden wij op gewacht en besloten ook naar plek nummer 3 te gaan.

in de auto waren we nog zo geil dat we besloten op de parkeerplaats nog even te spelen hup jurkje omhoog en likken als lassie dit duurde niet lang of ze kwam alweer dus ik dacht ga nog even door en hup nog een keertje ze was helemaal gelukkig!! :blijer:

we reden naar plek nummer 3 dit was een parkeerplaats waar we wel vaker komen waar nooit iemand komt op een industriegebied.
daar aangekomen begon ze me meteen te trekken en te pijpen dit was echt weer goddelijk jeej wat kan die meid zuigen zeg echt.
we gingen uit de auto en ik legde haar op de motor kap die redelijk in temperatuur was zo`n 30graden schat ik want de auto is zwart en we hadden een stukje gereden ik liet heel langzaam mijn vinger in haar kutje glijden en ze trilde van genot na een keer klaar komen heb ik haar nog even lekker geneukt en toen besloot ze dat ik na 4uur werk wel een pijpbeurt had verdient gelukkig vind ze dat ook heerlijk om te doen dus het was tyd om te gaan komen :suck2: ze slikte alles heerlijk door en ging daarna nog even door met zuigen.
we stapten in de auto en zijn naar huis gereden.
dit was weer een onvergetelijke dag die ik jullie niet wou onthouden en heb hem dus maar even medegedeeld

liefs snizzel

p.s. indien goede reactie hierop komen heb ik er nog een paar dus ik ben benieuwt :oops:

Profiel  

Re: heerlijke sex dag

BerichtGeplaatst: zo 20 maart 2011, 01:17 
500+ berichten
500+ berichten

Heel lekker sexdagje zeg! En als je lieve meisje nog een poosje doorgaat met zuigen nadat je heerlijk bent klaargekomen is helemaal goddelijk! Wat een schatje zeg ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 20 maart 2011, 02:13 
100+ berichten
100+ berichten

Dat zou ik nu ook wel eens willen doen ja heerlijk lijkt me dat

Om lamme vingers van te krijgen

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 00:06 
500+ berichten
500+ berichten

:blijer: lekker geil een hele dag overal neuken en sexen :duimen: en 's avonds thuis nog eens verder gaan ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 maart 2011, 16:08 
10+ berichten
10+ berichten

klopt allemaal mensen het is een schatje
gelukkig zijn we allebei hetzelfde en dus ook gek op sex ik zal binnenkort wel weer een belevenis opschrijven
kus

snizzel

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 22 maart 2012, 14:51 
Newbie
Newbie

lekker dagje seg! wil ik ook wel zo een man of vrouw die me pijpt! op een openbare plaats!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur