Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 23:13 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 4 berichten ] 
  Afdrukweergave

Een zonnige zomermiddag in het Gooi

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2010, 09:41 
10+ berichten
10+ berichten

Het was een heerlijke warme zomerdag. Ik was even daarvoor uit die saaie vergadering gestapt in Amersfoort en was nu neergestreken op het terras van de Motel de Witte Bergen in Hilversum om even lekker te genieten van een lekkere lunch. Het terras was behoorlijk vol, maar ik was er snel bij toen er opeens een tafeltje vrij kwam. Ik was nog bezig om mijn spullen op de stoel naast me te schikken toen zij opeens voor me stond. “Gaat u weg meneer”, vroeg ze. En toen ik haar daarop vertelde dat ik pas net was gaan zitten en dus nog niet weg wilde gaan, keek ze me beteuterd aan. Ik glimlachte naar haar en stelde voor dat ze best aan mocht schuiven, als ze tenminste niet met een grote groep mensen zou zijn. Nee, ik ben alleen, zei ze, bedankte me en ging snel zitten. Nu ze tegenover me zat had ik de gelegenheid om eens te kijken wie ze nu eigenlijk was. Ik nam haar op en keek naar een blonde vrouw van begin 40. Ze had een open en vriendelijke blik in haar groene ogen, haar blonde haar keurig opgestoken en ze was gekleed in een luchtig mantelpakje. Al snel trok ze haar jasje uit en ik schatte met mijn stoute geest in dat er onder de witte blouse minimaal een cup DD schuil ging. Ik nam haar iets verder op en toen ze ging staan om de ober te wenken, zag ik dat ze niet te dik was, maar ook niet echt een slanke den.

Toen de ober uiteindelijk onze bestellingen kwam brengen, hadden we al veel over ditjes en datjes gesproken en het viel me op dat ze zich behoorlijk op haar gemak voelde in mijn aanwezigheid. Ze had me naast de dagelijkse dingen, zoals het weer, de politiek en werkdingen, onder andere ook al verteld dat ze getrouwd was met een man van 55, terwijl ze zelf net 39 was geworden. Ook had ze mij over privézaken gevraagd en ik had haar verteld dat ik 44 was, getrouwd en vader van 2 kinderen. We aten al doorpratend onze lunch weg en we namen beiden nog een koffie. Ik vond het gezellig om met deze vreemde dame te praten, juist omdat ze helemaal niet vreemd overkwam. Het voelde zelfs erg vertrouwd.

Op een bepaald moment realiseerde ik me dat ik wellicht net iets te vaak naar haar mooie grote wiebeltieten had zitten staren, want ze vroeg me heel brutaal of ik haar wel of niet te dik vond. Ik was even uit het veld geslagen, maar toen ik mezelf herwonnen had vertelde ik haar heel diplomatiek dat smaken verschillen en dat ik persoonlijk juist wel van een wat vollere vrouw houd en al helemaal omdat ik zelf juist getrouwd was met een slanke vrouw. Tegelijk vroeg ik haar waar haar vraag vandaan kwam, waarop ze openhartig vertelde dat haar man haar te dik vond worden en dat ze gewoon erg veel moeite had om steeds maar te moeten lijnen. Blij met haar vrijpostige houding, vertelde ik met een glimlach dat IK het wel zou weten als ik elke ochtend naast haar wakker zou worden. Gelukkig kon ze mijn grapje wel waarderen, maar voegde daar aan toe dat dát wellicht snel over zou zijn, omdat zij en haar man al meer dan een jaar geen sex meer hebben gehad. Ik keek haar met een rood hoofd vragend aan, en ze zei met gedempte stem dat haar man geen erectie meer kreeg en dat weet aan het feit dat zijn vrouw steeds dikker was geworden. Ik wilde haar bijna openhartig vertellen dat ik nu juist tegenover haar zat en mijn lul verwoede pogingen aan het doen was om mijn broek kapot te maken, maar ik hield me in. Wel vertrouwde ik haar toe dat ik dat niet begreep, omdat een vrouw met alles er op en eraan juist heel opwindend is. Uitdagend ging ze weer wat meer overeind zitten, waardoor haar volle boezem even in volle glorie aan mij werd getoond. Al lachend zei ze dat ze me wel een schatje vond, maar mijn antwoord op haar overkwam als keurig beleefd, maar verder weinig geloofwaardig was. Ik schoot de verdediging in en besloot om het gesprek verder open te gooien. Ik begon haar inhoudelijk te vertellen wat ik in mijn dromen juist zou willen doen met een vrouw zoals zij, maar weer gaf ze lacherig aan dat ik dat vast alleen vertelde om haar een beter gevoel te geven. Ik boog naar haar toe, pakte haar hand vast en vroeg of ze bewijs van mijn eerlijkheid wilde zien. En hoe wil je dat dan bewijzen, fluisterde ze. Mijn remmingen waren inmiddels toch al verdwenen en ik stond op, zodat ze kon zien dat mijn lul bezig was om de rits van mijn broek te slopen. Met grote verbaasde ogen keek ze recht naar mijn kruis en gaf toe dat ik blijkbaar wel de waarheid had gesproken. Ze boog weer naar me toe en fluisterde dat het heel lang geleden was dat ze zo’n erectie had gezien en gaf me nu lachend de schuld van het feit dat zij nu op haar stoel begon te soppen. Blijkbaar werd het haar iets te veel want ze wenkte de ober om te mogen betalen.

We hadden beiden betaald en gaven elkaar een hand als afscheid, waarbij ik haar tevens bedankte voor haar openhartige en leuke gezelschap. Voordat ik naar mijn auto ging, ging ik nog even naar het toilet alwaar ik gelukkig vast stelde dat mijn lul weer gewoon de hanghouding had aangenomen. Vervolgens liep ik, nog in gedachten bij deze verrassende lunchervaring, naar het parkeerterrein om mijn auto te zoeken. Toen ik hem had gevonden zag ik dat die vrouw naast mijn auto stond geparkeerd en blijkbaar bezig was met een telefoongesprek. Ze had een zilvergrijze cabrio, waarvan ik vond dat die auto perfect bij haar paste. Ze had nu een zonnebril op en had 1 of 2 knoopjes van haar blouse los gemaakt, blijkbaar om straks volop te gaan genieten van een zonnige rit in haar open auto. Toen ze me zag aan komen, beëindigde ze haar telefoongesprek en wenkte me. Ze bleef in haar auto zitten en keek weer naar mijn kruis, die nu er echter normaal uitzag. Je hebt jezelf toch niet even snel op het toilet geholpen, vroeg ze brutaal. Ik schudde mijn blozende hoofd en gaf verlegen aan dat ik tenminste het lef heb gehad om te tonen dat ik niet aan het overdrijven was. Oh, maar doe ik ook niet hoor, zei ze en deed het portier van haar auto open, spreidde haar mooie benen, waarna ik uitzicht kreeg op haar slipje. Zie je wel dat ik ook niet overdreven heb, en toen ik beter keek zag ik inderdaad dat haar slipje nat was. Ik voelde mijn lul onmiddellijk weer groeien in mijn broek en zei haar dat ze aardig bezig was om mij geestelijk te pijnigen. Maar dan ga je toch gewoon mee naar mijn huis, zei ze brutaal en vervolgde dat haar man toch op zakenreis was. Ten slotte wil ik wel eens zien of dat inmiddels weer groeiende ding in je broek nog steeds opgewonden zal zijn als je me naakt zou zien. Ik bedacht me geen moment, zette mijn koffertje in de kofferbak van mijn auto en gaf aan dat ik haar wel zou volgen.

We kwamen uiteindelijk aan in een villawijk in Almere, waarna ik mijn auto achter de hare parkeerde op de oprit. De hele weg had ik met een stijve lul in de auto gezeten bij de gedachte wat er deze middag zou gaan gebeuren. Ik volgde haar naar binnen en de deur was net achter ons gesloten toen ze me stevig vastpakte en me een heerlijke kleffe tongzoen gaf. Ze drukte haar volle tieten tegen mij aan, wat ik beantwoordde door mijn harde paal tegen haar buikje aan te drukken. Ze sleurde me letterlijk mee naar boven en zei met een hese stem dat ze geen tijd wilde verliezen. Toen we uiteindelijk in de slaapkamer waren aangekomen, nam ze niet eens de tijd om de gordijnen te sluiten. Ze hurkte voor me neer en trok mijn broek met behendige bewegingen open, waarna mijn stalen paal al snel liet zien dat hij graag in vrijheid verblijft. Ze slaakte een kreet en pakte met de ene hand de onderkant van mijn harde stam beet en met de andere begon ze mijn ballen te kneden die in mijn dagelijks geschoren zak bezig waren om alvast een enorme hoeveelheid sperma te produceren. Ze was volledig gefocussed op mijn dikke harde lul en nam hem afwisselend in haar mond om telkens daarna er weer even naar te kijken. Ik begon inmiddels inderdaad te geloven dat deze mooie vrouw al heel lang niet meer had geneukt en keek verlekkerd neer in haar decoleté. Ik nam het initiatief weer in handen en tilde haar overeind. Terwijl mijn broek nog op mijn enkels hing en ik mijn overhemd zelfs nog aan had, begon ik haar snel geheel uit te kleden. Ik bleek het fout te hebben met mijn inschatting van cup DD, want ze bleek te beschikken over een heuse cup E, welke nog heel stevig was. Haar grote tepels priemden geil vooruit en ik begon er onmiddellijk mee te spelen met mijn tong. Ondertussen had ik de sluiting van haar rokje snel gevonden, welke ik behendig opende en tevens direct haar slipje over haar lekkere volle billen omlaag trok. Ik hees mezelf weer omhoog, pakte haar vast en legde haar op het bed neer, zodat ik mij van de rest van mijn eigen kleren kon ontdoen. Ik keek omlaag en zag tot mijn grote teleurstelling dat zij zich kennelijk niet vaak van onderen scheerde. Ze zag mijn blik en verontschuldigde zich door te zeggen dat ze dat al lang niet meer had gedaan, omdat haar man nu eenmaal toch geen interesse meer in haar had. Ja, maar IK wel, zei ik en vroeg haar of ik dat dan voor haar mocht doen. Ze twijfelde even, maar gaf aan dat ze dat dan toch liever zelf wilde doen, waarna ze mijn eikel een kusje gaf en naar de badkamer liep. Natuurlijk wilde ik het geile schouwspel van een kutscherende vrouw niet missen en volgde haar naar de badkamer. Met ervaren handigheid schoor ze haar volle kutje kaal, terwijl ik concludeerde dat mijn lul nu niet veel meer hoefde te hebben om tot een enorme explosie te komen. Toen ze klaar was trok ze me aan mijn harde paal mee naar de slaapkamer en deed wat ik zoëven bij haar had gedaan. Ze legde nu mij op het bed en begon me direct te pijpen. Ik streelde en kneedde haar lekkere stevige billen en sliste haar toe dat ik ook meer wilde. En terwijl ze mijn lul gewoon in haar mond hield, draaide ze zich bij en maakte het getal 69 compleet. Haar volle schaamlippen bungelden al glinsterend boven mijn gezicht en ik genoot even van dit prachtige aangezicht, waarna ik begon met een tedere befbeurt.

Deze vrouw was simpelweg aan te duiden met één woord, namelijk “SEX”. Ze had alles, wat maar enigszins met sex te maken had, vol in huis. Een prachtige pijpmond met volle lippen, grote stevige tieten met dikke harde tepels, een paar romige billen, waar je je vingers helemaal in kon laten verdwijnen en een kutje, meet heerlijke weelderige schaamlippen, welke geflankeerd was met een vooruitstekende grote clitoris. En terwijl ik lekker doorging met beffen, stelde ik vast dat haar man óf homo moest zijn geworden óf gewoon impotent, maar dat niet wilde toegeven. Inmiddels begon het bij mij te borrelen, wat zij gelukkig ook snel door had. Ze hield op met pijpen en gaf aan dat ze mijn lul toch zeker in deze toestand in haar kutje wilde voelen. Ik draaide haar op haar rug en schoof mijn knoertharde lul langzaam in haar natte grotje. Het viel me op dat zij erg krap was, vergeleken met mijn eigen vrouw, maar dat kwam omdat deze vrouw nooit kinderen had gebaard. Toen ik haar begon te neuken, deed ze zelf ook actief mee en ik voelde haar kutspieren rollen over mijn bijna ontploffende lul. Al snel was dat “bijna” verleden tijd en met grote kracht probeerde mijn lul de binnenkant van haar lekkere neukgrotje kapot te spuiten met een enorme hoeveelheid keihard gelanceerde sperma. Op dat zelfde moment kwam zij ook schokkend en schreeuwend klaar en bewoog krampachtig met haar hele lichaam mee. Nadat we even op adem waren gekomen, trok ik mijn lul uit haar druipende kutje en ontdekte dat er een grote natte plek onder haar billen was ontstaan. Jemig, je hebt een echte spuitkut, zei ik en ze knikte blozend, waarbij ze niet wist of ze daar nu wel of niet trots op zou moeten zijn. Direct nam ik haar twijfels daarin weg door te zeggen dat ik dan straks toch echt weer wilde gaan beffen, omdat ik die golf van kutvocht toch echt eens in mijn gezicht wilde hebben gevoeld, waarop zij antwoordde dat ze dan ook de restanten van mijn sperma wilde proeven en doorslikken. Onmiddellijk begon mijn lul weer hard te worden en nadat we elkaar eerst uitegbreid in de badkamer hadden gewassen, begonnen we aan de tweede ronde.

Beffen was toch al een grote hobby van mij en ik had er dan ook geen enekel moeite mee om deze overheerlijke kut al snel naar een volgend orgasme te likken. Met behendige tongbewegingen had ik haar grote clit tot een klein hard penisje gelikt, terwijl ik tussendoor haar lekkere schaamlippen telkens even naar binnen zoog. Ze kwam klaar en spoot een grote golf van zilt kutvocht in mijn gezicht. Ik slobberde zoveel mogelijk naar binnen en kon gewoon niet stoppen met beffen. Ondertussen was zij nog steeds bezig met een spetterende pijpbeurt en het duurde dan ook niet lang meer voordat ik tot mijn grote verbazing, met grote kracht, de klodders weer uit mijn kanon spoot. Deze keer ging er geen druppel van verloren, want dit geile sexbeest slurpte elke druppel op en slikte alles door.

Deze topmiddag is nog lang door gegaan en met een volledig lege zak ben ik na afloop naar huis gegaan. Mijn vrouw vond dat ik me een beetje vreemd gedroeg, maar toen ik haar, zonder te liegen, vertelde dat ik gewoon een kutdag had gehad, streek ze me liefkozend over de wang en fluisterde in mijn oor dat zij dat die avond wel even zou gaan verhelpen. Verschrikt vroeg ik haar of dat niet de volgende dag mocht, aangezien ik deze dag gewoon niet in de stemming was. Ietwat teleurgesteld knikte ze en liet me die avond gelukkig verder met rust.

Profiel  

Re: Een zonnige zomermiddag in het Gooi

BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010, 23:18 
Moderator
Moderator

Aardige lap tekst... :zwaai:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010, 23:42 
500+ berichten
500+ berichten

Geile story! :koning:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 08 jun 2010, 19:52 
Moderator
Moderator

Nog een toekomstige schrijver van literatuur...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur