Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is ma 21 mei 2012, 21:48 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 6 berichten ] 
  Afdrukweergave

pijn...?

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011, 11:37 
Newbie
Newbie

mijn vriendin heeft een probleem tijdens sex... als ik mijn penis in de vagina duw ( heel voorzichtig en rustig) doet het heel erg pijn, we gebruiken ook glijmiddel.... maar als we dan bezig zijn gaat het gewoon goed. maar na de sex heeft mijn vriendin een pijnlijk gevoel in de vagina. het brandt en soms zegt ze dat het voelt dat er van binnen iets scherps langs is gegaan? wat zou dit kunnen wezen? we doen het niet wild maar voorzichtig omdat zij een hele nare ervaring heeft gehad met sex.
alvast bedankt!

Profiel  

Re: pijn...?

BerichtGeplaatst: zo 10 apr 2011, 19:43 
Moderator
Moderator

Ook geef ik hier weer een tip: Probeer eens langs een dokter te gaan met haar... Zou vast niets ernstigs zijn, maar zij kunnen veel meer vertellen.. Ben geen dokter ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 26 jul 2011, 00:45 
Newbie
Newbie

hey ik ben nieuw en ben eigenlijk voor ditzelfde probleem zo'n beetje hier gekomen.
mijn vriendin en ik zijn samen heel gelukkig en hebben er nu een kleine 2 jaar op zitten en nadat we met elkaar lagen te kloten en al wat langer met orale sex en voorspel bezig waren wou ik eigenlijk gewoon een keer sex met haar.
heeft even geduurd want je moet datsoort dingen nou eenmaal tijd geven en laatst voor de eerste keer met condoom geprobeert alleen ze zei dat het veel pijn deed toen ik het probeerde, zijn daarom ook gestopt.
mijn vriendin is nog jong en maagd (ik zelf ook) en ik weet dat je het maagdenvlies moet doorbreken als dit nog niet gebeurt is maar we hebben het meerdere malen geprobeert en ze bleef pijn hebben.
kan het zijn dat het maagdenvlies niet wil breken of dat de pijn er gewoon nog zit?
grtjes Lex

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011, 12:10 
100+ berichten
100+ berichten

er blijkt ook een soort psychische blokkade bij vrouwen te bestaan waardoor bij angst alles verkrampt en gevoelig wordt en dat het daardoor pijn gaat doen, de angst vergroot wordt door die pijn en dat het zo in een cirkel beland die je niet zomaar doorbreekt en dat kan erg lastig zijn. maar dat komt niet vaak voor, maar in dat geval heeft het niets met maagdenvlies te maken

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2011, 20:43 
Newbie
Newbie

Uhm oké thnx voor de tip zijn er nog andere mogenlijkheden??
En als dit t probleem is heb je enige tips hoe k hier mee om kan gaan of hoe ik ervoor zorg dat ze die angst niet meer heeft ? Grtz Lex

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012, 12:41 
Moderator
Moderator

Er kan een mogelijkheid zijn dat er een onschuldige schimmel in het spel is.
Als vrouwen ook maar een beetje minder weerstand hebben dan normaal kan die al ontstaan.
Het is een schimmel die al standaard bij vrouwen in de vagina "woont".
Als de weerstand zakt of als een vrouw ongesteld moet worden kan het zijn dat die schimmel gaat delen. En zo kan je het pijnlijke gevoel na sex krijgen. Even 1 ding: Het heeft NIKS met hygiene of SOA's te maken!!!!!!!
Maar om dit zeker te weten; ga ff langs een dokter. Die kan kijken of het zo is.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur