Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is ma 21 mei 2012, 21:47 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 2 berichten ] 
  Afdrukweergave

extreem snel klaar komen

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011, 21:19 
Newbie
Newbie

wie heeft er tips.....

mijn vriendin kan me 30minuten pijpen zonder dat ik klaar kom
bij gewoon vaginaal sex kom ik redelijk snel klaar
maar zodra we anaal gaan en ik mijn penis tegen haar anus voel ik het al opkomen en zodra ik ook maar iets door duw ben ik al klaar gekomen.
met een cockring hou ik het vaginaal wel langer vol maar anaal heeft het geen effect en spul dat het klaar komen moet uit stellen werkt ook niet

Wie heeft er een idee wat is er aan kan doen???????????

Profiel  

Re: extreem snel klaar komen

BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2012, 13:55 
10+ berichten
10+ berichten

Hay hay ik zie dat je bericht al wat ouder is maar wil je toch graag wat adviezen geven. Mischien dat je het nog leest ;

tips zijn:
· Leg je hand om je penis en duw met je duim ongeveer 4 seconden op je eikel (doe dit net voordat je het punt bereikt waarop het orgasme niet meer tegen te houden is)
· Even stoppen met vrijen zodat de opwinding afneemt. Als je niet meer het gevoel hebt dat je klaarkomt, kan je weer verder met vrijen.
· Het spannen of juist ontspannen van je bilspieren
· Je kunt je ballen tijdens het vrijen omlaag trekken. (Nog voordat je het punt bereikt waarop je het orgasme niet meer kan tegenhouden, trek je je ballen even naar beneden)
· Tijdens het vrijen aan allerlei andere dingen denken die de opwinding verminderen.
· Een condoom gebruiken tijdens het vrijen. Veel jongens ervaren dat ze met een condoom langer kunnen vrijen. Er zijn ook condooms te koop (Preforma) met daarin een zalfje wat de eikel verdooft, hierdoor kunnen mannen het vrijen langer volhouden.
Er zijn ook verschillende middelen te koop die er voor zorgen dat je na het klaarkomen eigenlijk binnen enkele minuten weer er tegen aan kan denk aan viagr, kamagra. Maar als je niet van dat soort pillen houd raad ik je libidoextreme aan http://www.4myself.nl/erectie-stimulati ... treme.html hiin me shoppie te vinden. Het stel het klaar komen uit en je kan achter elkaar door met je spannende plannetjes. Hoop dat me info je iets verder heeft geholpen Groetjes Kimberly

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur