[Masturbeerdagboek] Wanneer, waar en hoe?
| Auteur |
Bericht |
|
Blush
|
Geplaatst: wo 12 mei 2010, 17:15 |
|
| Moderator |
 |
 |
|
|
Datum Uur Waar Waarom Houding Hoe Hoe lang Orgasme Cijfer Opmerkingen
|
|
| Omhoog |
|
Re: [Masturbeerdagboek] Wanneer, waar en hoe?
|
Shortygirl
|
Geplaatst: wo 19 mei 2010, 12:41 |
|
|
Datum: 12-5-2009 Uur: uurtje of 3 Waar: in de douche Waarom: was geil  Houding: zittend Hoe: douchekop  Hoe lang: kwartier Orgasme: ja 3  Cijfer: 7 T was zo lang geleden, omdat ik nu mijn persoonlijke toy heb Opmerkingen
_________________ gravitation can not be held responsible for people falling in love Albert Einstein
|
|
| Omhoog |
|
|
ohnoes
|
Geplaatst: wo 19 mei 2010, 14:48 |
|
| 1000+ berichten |
 |
 |
|
Datum 19-5 Uur 7.00 Waar op de bank Waarom ochtendgeil Houding zittend Hoe met mn hand! Hoe lang kwartiertje Orgasme ja Cijfer 7 Opmerkingen
|
|
| Omhoog |
|
|
Paul69
|
Geplaatst: zo 23 okt 2011, 19:46 |
|
| Newbie |
 |
 |
|
|
Datum 22-10 Uur 19.30 Waar Den Haag - Sex Cinema Hot Lips Waarom Omdat ik al de hele middag ontzettend geil was en ik langs de sexbios kwam. Eerst dacht ik nog me af te trekken in en prive cabine, maar toen ik in de cinema behalve mannen ook een mooie meid zag ben ik daar gaan zitten naast die meid. Houding Zittend Hoe Er draaide een heerlijke film en mijn pik knelde in mijn broek. Snel deed ik mijn broek omlaag en de meid naast me hielp mijn pik uit mijn onderbroek en trok langzaam aan mijn pik en streelde mijn ballen toen ik haar vroeg of ze me wilde aftrekken. Ondertussen hadden meer mannen hun stijve lul uit hun broek en waren met zichzelf bezig, terwijl ik erg lekker werd afgetrokken. Hoe lang ongeveer een kwartier Orgasme ja....ik heb in tijden mijn sperma niet zover gespoten Cijfer 8 Opmerkingen Erg geile spontane belevenis.
|
|
| Omhoog |
|
|
womanlove
|
Geplaatst: di 01 nov 2011, 02:06 |
|
Geregistreerd op: di 14 jun 2011, 03:17 Berichten: 47 Woonplaats: Limburg
|
|
Datum: 29-10 Tijd: ca 0:00 Waar: kamer in een hotel in Griekenland Waarom had al een paar dagen 'opgespaard' in de hoop iemand te vinden om mee te sexen, kon m'n geiligheid niet meer inhouden Houding: liggend Hoe: aftrekken, met m'n onderlichaam omhoog, met neukbewegingen Hoe lang: 20 minuten ofzo? Orgasme: ja, heftig Cijfer: 8; behoorlijk heftig gevoel door die neukbewegingen, en het 'opsparen' leek zich geloond te hebben want het spoot deels recht in m'n gezicht en m'n haar, en m'n buik zat helemaal onder het sperma Opmerking: als er een vrouw bij was geweest..... had ze eens wat gezien!
|
|
| Omhoog |
|
|
ball_abuse
|
Geplaatst: wo 02 nov 2011, 11:55 |
|
|
Datum: 1 nov.'11 Uur : omstreeks 16.00 uur Waar : in de woonkamer half voor het raam Waarom : 'k Was opeens lekker geil  na het lezen van Rianne's verhalen.... Houding : staande Hoe : de ballen en m'n knots strak door de gulp naar buiten Hoe lang : kwartiertje Orgasme : zeker weten; forse klodders zaad! Cijfer : 8 Opmerkingen : eerst met m'n linkerhand lekker opgegeild, daarna met de rechterhand het karwei goed afgewerkt! Kan er zo weer even tegen. 
_________________ Bi-sex is lekker (klaar)komen langs twee kantjes...!
Laatst bijgewerkt door ball_abuse op zo 06 nov 2011, 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
|
|
| Omhoog |
|
|
ball_abuse
|
Geplaatst: zo 06 nov 2011, 18:35 |
|
|
Datum : 6 nov.'11 Uur : 11.30 uur Waar : in de berging beneden met de deur niet op slot... Waarom : daarom, ik was geil Houding : staande Hoe : met de broek op de enkels Hoe lang : heel kort, maar wel lekker tegen de muur opgespoten. Orgasme : ja, natuurlijk. De muur draagt weer wat meer opgedroogde zaadvlekken Cijfer : 7 Opmerkingen : 't Was ongeveer de elfde keer dus ziet de muur en de vloer er niet meer uit (want ik ruim het natuurlijk niet op) 
|
|
| Omhoog |
|
|
ball_abuse
|
Geplaatst: do 10 nov 2011, 19:21 |
|
|
Datum 10 nov.'11 Uur : omstreeks 19.15 uur Waar : in de doucheruimte Waarom : 'k Zat te schijten, keek naar m'n harde tepeltjes en kneep er even in; toen werd ik erg geil Houding : staande Hoe : geheel naakt Hoe lang : een lekker vluggertje, paar minuten Orgasme : tuurlijk, lekker op de grond geloosd Cijfer : 7 Opmerkingen : op naar de volgende trek.... 
|
|
| Omhoog |
|