Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is di 07 feb 2012, 22:46 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
  Afdrukweergave

Re: Wat is orale sex/ Fellatio?

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009, 15:15 
500+ berichten
500+ berichten

Shortygirl schreef:
Doghbeer schreef:
Ik twijfel nog over een biografie of pure fictie die ik tot leven breng.. maar ik beloof het schoonheid! :ugeek: :oops: :evil:

En? Wanneer komt het verhaal?

zo te zien heb je het liefst fictie, dat moet nu msschn wel kunnen...
wish me luck! going down!!! :ugeek: :koning: :suck1:

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009, 16:27 
500+ berichten
500+ berichten

Toen stonden we in de slaapkamer, ik met een stoute blik in mijn ogen, shorty verlegen en niet wetend wat haar te wachten staat... ik loop rustig op haar af, omhels haar innig... kus haar teder en lang.. mijn handen verplaatsen zich van haar middel, tot een klein eindje onder haar shirt.. waar ik lief haar rugje masseer, en teglijk haar tegen mijn eigen lichaam aan houdt...
dan kijkt ze terwijl we nog steeds zoenen, in mijn ogen met een stel prachtige kijkers... en ik maak de zoen af door snel een klein kusje na geven.. ze schrikt en geeft een klein gilletje als ik haar opeens op het bed gooi.. dialogen hebben we niet nodig op dit moment, ze weet dat ik haar wil.. en daar op 't bed wil ze mij ook.. dan neem ik plaats naast haar op het bed.. langzaam streel ik haar over haar benen, heupen en buikje.. tegelijkertijd doet mijn mond zijn werk, door overal waar ik maar kan lieve kusjes te geven.. (eerste keer laat ik maar nog niet bijten ;) )
als mijn mond tenslotte weer zijn weg terug heeft gevonden naar haar buikje, zo tussen knoop en navel.. zwaai ik mijn been over shorty heen.. nu zit ik op mijn knieen over haar heen. (zo over der voeten ongeveer)
mijn mond is nog niet los van haar buik of ik ga met mijn handen richting de knoop van haar broek...
Ik kijk haar aan en vraag: mag ik? In me ogen kijkend, schud shorty heftig van ja, en zet zelf grote ogen van plezier op...
het bloed stijgt na me hoofd, het water ligt me al in de mond... onderin is ook iemand heel erg blij dat ze me wil... maar die moet nog maar even wachten (das een ander verhaal)... daar gaat ie de knoop is open.. langzaam maar toch ook weer zo snel mogelijk, werken we samen om het broekje van shorty uit te doen... daar ligt ze dan, geschoren en wel.. een lust voor het oog.. eigenlijk bezorgt ze lusten in alle delen van mijn lichaam. Ik blijf naar haar kijken, terwijl ik mijn hoofd laat zakken... eerst een klein likje.. shorty kreunt.. dan mijn volle lengte tong ertegenaan.. die overigens een beetje ruw is..
shorty begint al harder te kreunen... net als ik trouwens.. mijn handen zitten niet stil, deze verplaatsen zich van dijen naar billen zachtjes knijpend.. soms duw ik haar naar me toe zodat mijn tong harder over haar clitorus en lipjes gaat.. in mijn hoofd speelt zich de twijfel af zal ik haar meteen laten komen.. of toch rustig aan en haar langer laten genieten.. en hoewel
ik het bijna niet kan laten, zo veel zin heb ik om het haar te laten uitschreeuwen.. kies ik toch voor het laatste, en neem wat gas terug... het grovere likwerk wordt zo vervangen door lieve kleine likjes en kusjes.. mijn lippen en tong spelen zachtjes met haar clit.. shorty wordt er zo opgewonden van dat ze me bij mijn hoofd vastpakt en me zo harder tegen haar aan duwt.. dit is mijn teken om weer op volle kracht te gaan likken.. en dat doe ik dan ook.. meteen bij de eerste uithaal van mijn tong.. hoor ik een kreun/schreeuw, juist hetgeen wat ik wou horen.. "OW DOGH!!"
"ja schat" zeg ik dan heel droog, "GA DOOR" en "lekker" krijg ik als weerwoordt.. en ja dat doe ik dus ook ongedwongen..
nu met alles wat ik in huis heb.. ga ik voor de finish.. veel gekreun, en gehijg.. "Oh's en Ah's vullen de kamer...
zelf ben ik inmiddels ook al nat van het genot dat ik haar heb gegeven.
Zo pak ik haar bij de billen en duw haar omhoog, om die hele lap leer van mij beter zijn werk te laten doen...
en ook al zou ik het nog langer willen laten duren, toch komt ze met een laatste, en voor mijn oren, prachtige owww klaar..
ik ga nog even door met likken en al gauw begint ze te giechelen omdat 't kietelt.. ik lach lief, en kijk haar weer in de ogen na een laatse kusje op haar poes... en dan zegt ze: schatje ik hou toch zo van jouw (FIN)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 10:17 
100+ berichten
100+ berichten

Lekker verhaal, ik heb me jullie sterk ingebeeld, en dan meer Shorty natuurlijk, tja... en als ik Shorty in m'n hoofd heb, dan komt ze er op een andere plek weer uit :jerk: :jerk: :jerk:

Lekker ding :koning: :kusje:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 13:39 
Moderator
Moderator

pff das een heftig verhaal :D Alsof het echt gebeurd is allemaal, jeetje wat een details :D
HELEMAAL GEWELDIG :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 13:44 
500+ berichten
500+ berichten

Lekker verhaal :duimen: enneehhh Shorty al bijna van haar stoel gegleden?? ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 13:46 
Moderator
Moderator

71boy schreef:
Lekker verhaal :duimen: enneehhh Shorty al bijna van haar stoel gegleden?? ;)

Bijna wel ja :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 13:48 
500+ berichten
500+ berichten

mmmmm, geniet er van meid! heerlijk toch als je zo makkelijk en veel kunt genieten van je geiligheid :koning:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 15:46 
Moderator
Moderator

71boy schreef:
mmmmm, geniet er van meid! heerlijk toch als je zo makkelijk en veel kunt genieten van je geiligheid :koning:

Zeker wel :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 19:25 
500+ berichten
500+ berichten

hihi :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2009, 19:28 
Moderator
Moderator

Doghbeer schreef:
hihi :oops:

Jij geile beer!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur