Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Lekker kletsen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
|
Het is di 07 feb 2012, 22:14 (GMT)
|
Re: Wie is er geil?
| Auteur |
Bericht |
|
Bruce Almighty
|
Geplaatst: za 21 aug 2010, 07:19 |
|
| 10+ berichten |
 |
 |
|
|
Ja ja...... Geil zijn of schrijven dat je geil bent. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je schrijft dat je geil bent en dat je ook werkelijk geil bent. Maar wat ik bedoelde betrof eigenlijk uitsluitend de werkelijkheid.
Als ik geil ben, ga ik niet op een toetsenbord zitten tikken, zodat er uiteindelijk op een beeldscherm verschijnt dat ik aan mijn lul heb zitten trekken. Sterker nog, zoiets kan ik de hele dag door doen. Als ik zou willen kan ik jullie de hele dag door vertellen dat ik zo ongelooflijk geil ben, terwijl er in mijn broek niets anders huist dan een zielig klein verschrompeld lulletje.
Nee, als ik geil ben, dan gedraag ik me als een man dat al deed in de oertijd. Dan kan het zijn dat mijn vrouw er aan moet geloven en geheel wordt uitgewoond, maar ook kan het zo zijn dat ik op jacht ga naar vers kuttevlees. Mijn vaste maitresse heb ik helaas niet meer, maar buitenshuis is er altijd nog voldoende nattedozenvertier te halen, waar ik dan steevast naar op jacht ga. Het is een bepaalde drang waar ik de vinger niet op kan leggen. Als ik zo'n bui heb, dan moét ik gewoon neuken. Ik rust dan niet voordat ik mijn zin heb gekregen. Ik sta er dan ook versteld van dat er mannen zijn die hun bevrediging blijkbaar kunnen halen door gewoon even de WC pot te bespuiten met een eigenhandig geproduceerde dosis zaadcelletjes, en dat vervolgens aan een beeldscherm gaan zitten te vertellen.
Mijn oorspronkelijke vraag was dan ook gericht op "The real works".
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: za 11 sep 2010, 16:40 |
|
|
|
| Omhoog |
|
|
cacperku
|
Geplaatst: za 28 mei 2011, 06:40 |
|
| Newbie |
 |
 |
|
|
ik ben elke dag geil!!!!! als ik elke keer een schatje ziet lopen wil ik gelijk neuken. word er af en toe gek van!!!!! of de vrouwen nou lang kort dik dun of wat dan ook zijn,wil ik ze lekker neuken. ik wil alleen maar neuken neuken en nog eens neuken. wie wil ook gewoon neuken voor de geiligheid en heeft ook zoveel behoefte aan sex!!!!!!
|
|
| Omhoog |
|
|
milfseeker
|
Geplaatst: za 28 mei 2011, 15:08 |
|
| 10+ berichten |
 |
 |
Geregistreerd op: di 10 mei 2011, 17:34 Berichten: 38 Woonplaats: Noord-Holland
|
Wanneer? Waar? Wie? Geef ons de informatie dan haha 
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: di 27 sep 2011, 23:31 |
|
|
Zo ik ben me toch een beetje geil vandaag  Daar word je niet vrolijk van 
|
|
| Omhoog |
|
|
littleangel
|
Geplaatst: wo 02 nov 2011, 13:41 |
|
| 100+ berichten |
 |
 |
Geregistreerd op: zo 23 okt 2011, 01:04 Berichten: 119 Woonplaats: Rotterdam
|
|
ja ik snap wat je bedoelt met het verse vlees ik had er vorige week last van ik moest en wou neuken en ik werd er dus ook helemaal gek van maar dat is nogal makkelijk opgelost als je een vrouw bent je smst 4 jongens en in 24 uur ben je dan ook helemaal verzadigd
|
|
| Omhoog |
|
|
71boy
|
Geplaatst: wo 02 nov 2011, 22:35 |
|
| 500+ berichten |
 |
 |
|
dat heb je lekker snel geregeld, hihi! en ehmm....... verzadigd dat zal wel heel erg ver-ZAAD-igd zijn toch?? 
_________________ A dirty mind is a joy forever!!!
|
|
| Omhoog |
|
|
littleangel
|
Geplaatst: do 03 nov 2011, 00:12 |
|
| 100+ berichten |
 |
 |
|
|
haha ja heel erg heb in 24 uur maar 3 uur geslapen en 4 gasten over me heen gehad nou ik moet zeggen 1 was echt gewoon slecht maar die andere waren wel stukken beter
|
|
| Omhoog |
|
|
mr.me
|
Geplaatst: do 10 nov 2011, 12:21 |
|
|
|
ik denk dat ik dan nu maar even 4 meisjes moet gaan sms-en :p
|
|
| Omhoog |
|
|
littleangel
|
Geplaatst: do 10 nov 2011, 20:37 |
|
| 100+ berichten |
 |
 |
|
hahaha die heb je van mij gejat hopelijk willen ze hahaha laaat het even weten als het je gelukt is 
|
|
| Omhoog |
|
Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Lekker kletsen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|