Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is ma 21 mei 2012, 20:33 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 5 berichten ] 
  Afdrukweergave

Onzekerheid.

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 02 aug 2011, 23:42 
10+ berichten
10+ berichten

Beste mensen ,

ik ben nogal onzeker iemand.
wat mij onzeker maakt zijn bepaalde types vrouwen ,met werken als ik ingewikkelde opdrachten krijg. dat ik niet mijn woorden kan komen.
ik heb 19 jaar gestotterd en nu ben ik er van af door middel van goede therapie, is door middel van stress en heel druk zijn in je zelf is het wat verminderd waardoor ik soms niet uit me woorden kan komen ,niet dat ik dan ga stotteren maar dat nare onzekerheid wat ik toen had zeg maar heb ik nu weer een beetje.
veder ben ik nog maagd dus ook dat speelt een rol bij mijn onzekerheid. Wanneer ik onzeker ben is het niet zo dat ik heletijd negetief tegen me zelf ben in tegen deel ik ben 9 van de 10x heel positief over me zelf. maar mijn probleem is ,ik heb wat vervelend megemaakt in me leven waardoor ik anderen niet vertrouw zowat elke relaties die ik heb gahad ging het mis ,ging niet uit op de normale manier nee vaak ging het uit door vreemd gaan ,&liegen. en voordat ik iemand kan vertrouwen duurt het heel lang. ik durf wel in contact te komen met vrouwen alleen bij bepaalde vrouwen gaat het wat moeizamer en komt soms voor dat ik in me eigen woorden verslik... ik laat me tegen houden zonder dat ik in de gaten heb door mijn stotteren. het rare is ik weet precies wat ik moet doen tegen onzekerheid, alleen op dat moment wanneer ik in z'n situatie kom dan lukt het me niet om uit de onzekerheid te komen. nou gaat er veel door me hoofd en ik zit steeds te denken he? wanner ik sex zal hebben dan zal me onzekerheid ook weggaan, misschien niet gelijk maar op ten dure gaat het wel weg denk ik.

ik weet ik heb er beetje lang verhaal van gemaakt maar kunnen jullie met mijn vraag helpen?

M.v.g Gökhan T.

Profiel  

Re: Onzekerheid.

BerichtGeplaatst: wo 03 aug 2011, 00:35 
100+ berichten
100+ berichten

Lang verhaal idd maar wel met duidelijke inhoud.

Als je je onzeker voelt bij dat soort vrouwen, buig er dan omheen. Probeer er wel mee te praten maar kijk ze niet rechtstreeks aan maar kijk er bij langs. Niet al te scheel natuurlijk :D.
Ik neem aan dat je bedoeld als je uitgaat en dan deze meiden tegenkomt!?

Ik had ook altijd moeite met recht aan kijken. Ik kreeg als tip om iemand wel aan te kijken maar kijk dan zelf erbij langs of kijk naar haar oor bvb.
Probeer ook niet te denken dat je met die meid waar je mee praat later sex wil hebben, dat brengt je ook in benauwdheid.

Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dat leid tot waan.

Ik kan je heel goed begrijpen en weet van mij zelf ook dat het moeilijk is. Ik heb er ook een tijd moeite mee gehad.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 aug 2011, 09:37 
10+ berichten
10+ berichten

;-) ik kan wel die dame dan recht in de ogen kijken maar het vervolg komt niet. het veranderd steeds hangt ook ervanaf hoe de omgeving & de situatie is. Ene keer kan ik wat meer zeggen dan andere keer. na een keer of 4 of 5 keer haar zien dan kan ik eindelijk met in haar in contact komen en dan gaat het daarna wel goed. en dat ik dan heletijd aan haar denk juist niet wanneer ik z'n vrouw zie dan begint die onzekerheid gelijk heel raar. Terwijl ik dat bij andere vrouwen dat niet heb, daar kom ik in contact trap ik lol beetje plagen ,en ben ik niet geintreseed in dat vrouw is de gesprek gauw afgelopen. aan sex denk ik niet aan als met een dame praat.. maakt niet uit, of ik zulke dames op uitgaansleven zie of in de winkel of bij de bios ik kom altijd in dat putje terecht, nee heb je ja kun je krijgen ik weet het allemaal ,is zo raar he wat ik weet kan ik op dat moment niet waarmaken ;-) ik ben van plan om een hoertje te naaien ,pech dan betaal ik het dan maar ervoor ben ik van dit maagheid af. en misschien van me onzekerheid denk je niet Dr. Sprits? ene nog bedankt voor je reactie ;-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 aug 2011, 10:27 
100+ berichten
100+ berichten

Als je denkt dat je dan je probleem ermee is opgelost dan zou ik dat doen. Gs naar een betere club dan heb je ook nog eens veel lol.

Sterkte ermee ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 aug 2011, 10:46 
10+ berichten
10+ berichten

dank je wel man , heb toch niks te verliezen ,ah ik zie het dan wel allemaal ;;-)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur