Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is ma 21 mei 2012, 20:27 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
  Afdrukweergave

Brainstorm topic

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 12:45 
Beheerder
Beheerder

Brainstorm topic

Waar zijn we mee bezig?
SexBB.nl is nu alweer twee maanden online en begint een vaste schare bezoekers te krijgen. Wij zijn achter de schermen allerlij verbeteringen aan het doorvoeren aan de website. Denk hierbij aan de twee laatste toevoegingen: Het nieuwe menu :worshippy: en het sexopdrachten dobbelspel :neuken1: . We hebben ook heel wat zaken voor de toekomst geplant: Een marktplaats/Sexjobs en een sexencyclopedie. Verder proberen we de website natuurlijk op alle manieren te promoten.

Wat kunnen we nog meer doen?
Ik wil iedereen vragen of er nog meer dingen zijn die jullie op de website willen :idea: . Zijn er dingen die jullie missen? Geef het in dit branstorm topic aan. Ik zeg niet dat we alles kunnen en willen maken, maar als het een goed idee is en meer mensen zoeken zoiets, dan is er een grote kans dat we het kunnen realiseren.
Verder moet SexBB.nl natuurlijk nog veel meer gepromoot worden. Hierbij kunnen jullie helpen:
  1. Door je vrienden over SexBB te laten weten. :duimen:
  2. Door een linkje op je profiel in een andere website te zetten. Dus zet een link op je hyves oid. :blijer:
We hebben bij SexBB ook folders om te verspreiden, weet jij een plek waar je deze folders bij jou in de buurt gratis kan neerleggen, stuur even een pm en dan krijg je een pakketje flyers thuisgestuurd. Dit kan bijvoorbeeld bij veel sexshops e.d.

Profiel  

Re: Brainstorm topic

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 15:04 
1000+ berichten
1000+ berichten

Het menu aan de bovenkant komt bij mij niet lekker uit (ie) de tab forum is nauwelijks te zien :o

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 15:23 
Beheerder
Beheerder

ohnoes schreef:
Het menu aan de bovenkant komt bij mij niet lekker uit (ie) de tab forum is nauwelijks te zien :o

Zoals je nu weet, zijn we niet echt IE gebruikers. Ik zie het dus nu pas, Outofoffice gaat hier vandaag nog naar kijken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 17:16 
10+ berichten
10+ berichten

Als ik actieve onderwerpen link bekijk dan krijg ik altijd een hoop posts te zien van de "Geile filmpjes en plaatjes afdeling".
Dat zorgt er weer voor dat discussie topic ondergesneeuwd worden ... Kunnen die Geile filmpjes en plaatjes niet elder op de site komen? Mist je daarop zoekt natuurlijk. Had er ook al last van bij Sex-talk... als je dan op de actieve onderwerpen klikt moet je door de geile filmpjes en plaatjes heen zoeken. Succes in iedergeval

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 17:35 
Beheerder
Beheerder

JustRutger schreef:
Als ik actieve onderwerpen link bekijk dan krijg ik altijd een hoop posts te zien van de "Geile filmpjes en plaatjes afdeling".
Dat zorgt er weer voor dat discussie topic ondergesneeuwd worden ... Kunnen die Geile filmpjes en plaatjes niet elder op de site komen? Mist je daarop zoekt natuurlijk. Had er ook al last van bij Sex-talk... als je dan op de actieve onderwerpen klikt moet je door de geile filmpjes en plaatjes heen zoeken. Succes in iedergeval

Op de voorpagina van de site zijn deze mooi gescheiden. Is het een oplossing dat je daar de actieve onderwerpen bekijkt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 17:40 
10+ berichten
10+ berichten

Tux schreef:
JustRutger schreef:
.....

Op de voorpagina van de site zijn deze mooi gescheiden. Is het een oplossing dat je daar de actieve onderwerpen bekijkt?

Misschien is dat wel een optie ja. Het is alleen dat je sneller in het forum gedeelte ernaar gaat zoeken.
Maybe i have to get used to it.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 22:20 
Beheerder
Beheerder

ohnoes schreef:

Als het goed is, is dit probleem opgelost...

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 22:36 
1000+ berichten
1000+ berichten

Tux schreef:
ohnoes schreef:

Als het goed is, is dit probleem opgelost...

Klopt (Y)

En terrecht dat jullie geen ie gebruikers zijn :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2009, 13:27 
500+ berichten
500+ berichten

He!...
Ik zou het wel flex vinden als de Chat-balk boven aan kan komen te staan.. zodat we niet teveel hoeven te scrollen om met elkaar te lullen.. :kusje: :ugeek:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010, 20:15 
100+ berichten
100+ berichten

Doghbeer schreef:
He!...
Ik zou het wel flex vinden als de Chat-balk boven aan kan komen te staan.. zodat we niet teveel hoeven te scrollen om met elkaar te lullen.. :kusje: :ugeek:

Mee eens...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur