Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Humor
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
|
Het is vr 18 mei 2012, 05:17 (GMT)
|
Re: Sexmoppen
| Auteur |
Bericht |
|
Dr. Sprits
|
Geplaatst: zo 05 feb 2012, 21:17 |
|
|
LOL 
|
|
| Omhoog |
|
|
Dr. Sprits
|
Geplaatst: zo 04 maart 2012, 00:45 |
|
|
|
Een man gaat op zakenreis en wil hij zijn vrouw verassen. Hij gaat naar de sexshop en vraagt de man achter de toonbank, heeft u iets voor mijn vrouw waar ze een tijdje mee zoet is? Ik heb dildo's in alle soorten en maten, zoek maar iets uit! Eigelijk zoek ik iets speciaals wat niet iedereen heeft. Dan moet u even meekomen achterin de opslagplaats maar die kost meer dan de standaard dildo of vibrator. Maakt niets uit het is voor mijn vrouw, laat maar zien! Een Voodoodick, zegt de man. Het is simpel, zij legt de Voodoodick aan het voeteneinde van de bed en roept, Voodoodick my pussy. Ze hoeft verder niet te doen de Voodoodick zoekt zijn weg naar haar poes. De volgende ochtend worden ze wakker en verast hij zijn vrouw met het cadeau. Och, zegt ze met een rood hoofd, wat is dit en hij legt het haar uit. De man gaat op weg op zakenreis. Het is nog vroeg en de vrouw denk, laar ik het eens uitproberen. Ze legt de Voodoodick op het eind van de bed en roept, Voodoodick my pussy. Ze gaat er helemaal op in en is in de wolken. Ze realiseert zich ineens dat ze met een half uur op het werk moet zijn. Ze roept van alles, Voodoodick uit mijn poes en meer maar niets helpt. Om toch oprijd op haar werk te zijn kleed ze zich aan en stapt ze zo in haar auto en slingert de weg op naar haar werk. Ze wordt aangehouden door de politie, zo mevrouw wilt u even blazen. Ik kan het uitleggen agent!, en doet haar verhaal. Jaja, Voodoodick my ass!
|
|
| Omhoog |
|
|
schiedam1976
|
Geplaatst: za 17 maart 2012, 11:38 |
|
|
_________________ Mannen zijn simpel. De enige constante in je leven is verandering. Bij mij is de enige constante dat ik altijd geil ben.
|
|
| Omhoog |
|
|
Dr. Sprits
|
Geplaatst: za 17 maart 2012, 16:26 |
|
|
Die M&M's zijn altijd leuk. Deze is wel erg leuk, Wiggle Wiggle 
|
|
| Omhoog |
|
|
schiedam1976
|
Geplaatst: ma 19 maart 2012, 17:00 |
|
|
Deze is ook geweldig  . Men moet goed naar de tekst luisteren. Als je dat niet doet lijk of dat er niets aan is. http://www.youtube.com/watch?v=zIyeNRbbKBw
_________________ Mannen zijn simpel. De enige constante in je leven is verandering. Bij mij is de enige constante dat ik altijd geil ben.
|
|
| Omhoog |
|
|
Dr. Sprits
|
Geplaatst: ma 19 maart 2012, 17:14 |
|
|
|
| Omhoog |
|
|
Dr. Sprits
|
Geplaatst: wo 21 maart 2012, 18:16 |
|
|
|
Zegt een man tegen z'n vrouw: "Ga je van het weekend mee vissen?" Waarop de vrouw zegt: "Ja, ik weet niet, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in." Man: "Ok, dan geef ik je drie keuzes: of we doen het anaal, of je geeft me een blowjob, of je gaat van het weekend mee vissen." De vrouw mort een beetje en de man zegt: "Ok, weet je wat, ik geef je twintig minuten bedenktijd. Ik ga eerst de hond halen en als ik terugkom beslis je." Twintig minuten later komt de man terug en vraagt aan z'n vrouw wat ze besloten heeft. "Nou zegt de vrouw, ik doe de blowjob wel." Waarop de man z'n leuter uit z'n broek hangt en z'n vrouw aan de gang gaat, maar al gauw trekt ze een vertrokken gezicht van afschuw. "Gatver", zegt ze "dat ding ruikt naar stront" "Ja", zegt de man "ik heb de hond dezelfde drie keuzes gegeven, maar die wou ook niet mee vissen."
|
|
| Omhoog |
|
|
schiedam1976
|
Geplaatst: wo 21 maart 2012, 18:39 |
|
|
Lol Met zo'n vrouw ga zo ik geen Doritos eten maar  . Maar ja dat ben ik en ik ben simpel
|
|
| Omhoog |
|
Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Humor
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|