Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Humor
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
|
Het is ma 21 mei 2012, 20:00 (GMT)
|
Dus dames...
| Auteur |
Bericht |
|
Remco
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 19:02 |
|
|
|
Vrouwen aan de pil leven langer
AP images Een nieuwe Britse studie concludeert dat vrouwen die de pil gebruiken minder kans hebben om te sterven aan kanker en andere ziektes. Dit is een verrassende uitkomst, want uit andere onderzoeken bleek juist dat gebruik van de anti-conceptie pil een licht verhoogde kans op ziekte geeft.
Lange termijn effecten positief
De onderzoekers van de Universiteit van Aberdeen baseren hun conclusie op basis van een lange termijn onderzoek onder 46.000 vrouwen vanaf 1968. Zij vergeleken vrouwen die nooit de pil gebruikten met vrouwen die dat ooit wel deden. De wetenschappers wilden weten wat het lange termijn effect van pilgebruik was.
Het bleek dat pilgebruiksters gemiddeld 12% minder kans hadden om te sterven dan vrouwen die geen pil gebruikten. De pil leek vooral een positief effect te hebben op sterfte door kanker en hartziektes.
Ongezonde effecten pil verdwijnen na enige tijd
Uit andere studies blijkt dat pilgebruik een licht negatief effect op de gezondheid kan hebben. Uit dit onderzoek blijkt juist dat deze effecten verdwijnen als je stopt met de pil. Daarnaast is er dus op lange termijn zelfs een positief effect. Overigens kun je ook de korte termijn risico's verminderen door niet te roken en je bloedddruk regelmatig te controleren, aldus hoofdonderzoeker Philip Hanaford.
De studie heeft vooral betrekking op de eerste generatie anti-conceptiepillen die nu niet meer gebruikt worden. Dr. Hanaford vermoedt echter dat ook de nieuwe generatie pillen hetzelfde gunstige effect op de gezondheid hebben.
bronnen: nu.nl, British Medical Journal en BBC News
|
|
| Omhoog |
|
Re: Dus dames...
|
Geileboys2010
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 19:42 |
|
Geregistreerd op: za 06 maart 2010, 23:55 Berichten: 539 Woonplaats: Ergens in het zuid-weste van Nederland
|
ohww zie je wel dat de pil slikken een goed idee is  misschien moeten wij mannen ook maar aan de pil want vrouwen worden meestal ouder dan ons denk dat het daar dus aan ligt.
_________________ Een orgasme en niezen zijn bijna hetzelfde: je stelt het beide zolang mogelijk uit maar als het dan komt, dan komt het ook echt !
|
|
| Omhoog |
|
|
Sanne
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 19:52 |
|
|
|
Ja maar zonder pil zijn we geiler he...
|
|
| Omhoog |
|
|
Geileboys2010
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 19:54 |
|
Geregistreerd op: za 06 maart 2010, 23:55 Berichten: 539 Woonplaats: Ergens in het zuid-weste van Nederland
|
|
ja daarom misschien idee alle mannen aan de pil:P ik ben zoiezo altijd bloed geil dus dat zal ook niet veranderen als ik een pilletje slik:P
_________________ Een orgasme en niezen zijn bijna hetzelfde: je stelt het beide zolang mogelijk uit maar als het dan komt, dan komt het ook echt !
|
|
| Omhoog |
|
|
Sanne
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 19:55 |
|
|
Geileboys2010 schreef: ja daarom misschien idee alle mannen aan de pil:P ik ben zoiezo altijd bloed geil dus dat zal ook niet veranderen als ik een pilletje slik:P Als jij de pil slikt krijg je tieten 
|
|
| Omhoog |
|
|
Geileboys2010
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 19:57 |
|
|
|
nee joh ik niet:P je hebt ook de mannen pil toch of bestaat die nog niet dacht wel zoiets gehoord te hebben:P
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 21:00 |
|
|
|
slik dan maar niet de pil hoor sanne....
|
|
| Omhoog |
|
|
Geileboys2010
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 21:01 |
|
|
hahah maar dan moet je zeker wel met condoom:P en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel 
|
|
| Omhoog |
|
|
Remco
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 22:15 |
|
|
Jammer dan, ze worden tog geiler zonder, nou dan weet ik t voortaan wel. Of de vrouwen willen de pil, ja dat is ook weer makkelijker... Het heeft zn voor en nadelen vind ik. .
|
|
| Omhoog |
|
|
Geileboys2010
|
Geplaatst: ma 15 maart 2010, 22:27 |
|
|
|
ja indd dat is een moeilijke keuze en voor het zingen de kerk uitgaan werkt bij mij niet 3 keer geprobeert bij 2 exen en allebei was het goed raak:P
|
|
| Omhoog |
|
Forumoverzicht » Algemeen » Koffiehoek » Humor
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|