Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Het is vr 18 mei 2012, 04:26 (GMT)

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 7 berichten ] 
  Afdrukweergave

Een BDSM ervaring in verhaal gezet...

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 jun 2011, 22:03 
10+ berichten
10+ berichten

Een tijdje geleden schreef ik een BDSM :zweep1: ervaring op... om nooit te vergeten :oops: ...
Ik hoop dat jullie ervan genieten!

Een niet te vergeten zaterdagavond…

Na het lezen van mijn verhaal kijkt mijn man me aan… een doordringende blik en een mond die niets zegt, zijn lippen denkend op elkaar. Hij komt voor me staan. ik schrik een beetje van zijn gestalte… ‘Heb ik dan geen mooi verhaal geschreven?’.
En dan ineens besef ik het… niet mijn man, maar Mr_Razz staat voor me… mijn hart klopt ineens hevig en met zachte stem vraag ik: “Vind Je het een mooi verhaal…?” ik kijk Hem aan en krijg en strakke blik terug… het voelt als een lange pauze… en dan uiteindelijk zegt Hij: “Heel mooi… goed gedaan meisje…” weer gevolgd door een stilte, shit wat duurt dit lang… “Dus dat is wat jij graag zou willen? Is goed dat Ik het weet…hahaha…” Een beklemmend gevoel daalt over me neer, allerlei gedachtes gaan door mijn hoofd. ik went mijn ogen af, maar Hij dwingt me om Hem aan te blijven kijken. Hij drukt een stevige kus op mijn mond en vertelt met zachte, doch doordringende stem, dat Hij het jammer vindt dat Hij die avond weg moet, maar Hij zou wel iets bedenken…

Met Kriebels in mijn buik maak ik het avondeten klaar. Diep in gedachten verzonken over alles wat misschien komen gaat, schrik ik, als ik ineens van achter langs stevig bij mijn borsten beetgenomen wordt. Natuurlijk… Mr_Razz houdt mij in de gaten… en laat me zo weten dat ik van Hem ben… Hij knijpt hard in mijn tepels terwijl Hij in mijn oor fluistert: “Ik heb hier een briefje… daarop staat wat jij moet doen als ik weg ben… zorg dat je op tijd klaar bent anders zwaait er wat…!” Hij propt het briefje in mijn broekzak en loopt nonchalant weg…
Ik voel met mijn handen aan mijn borsten, mijn tepels zijn keihard... gevoel van opwinding raast door me heen. Dan zakt een hand over mijn buik naar beneden richting broekzak… het voelt alsof het briefje dat erin zit brandt… van nieuwsgierigheid… of verlangen… Mr_Razz is even uit het oog… zal ik het al lezen? Nee, vindt Hij vast niet goed… maar Hij heeft ook niet gezegd dat het niet mocht… Tweestrijd voel ik… ik kan niet wachten. Met bonzend hart, bang te worden betrapt, neem ik snel het briefje uit mijn zak… vlug dwalen mijn ogen over de geschreven krabbels van mijn Meerster… poeh… wat een hoop… lekker, spannend… ik vraag me af hoeveel tijd dat al die voorbereiding me gaat kosten… Ik hoor voetstappen.. snel stop ik het briefje terug en doe net of er niets aan de hand is…

Even later zitten we aan tafel… Hij steekt zijn bord toe… onderdanig als ik me voel, schep ik het eten op Zijn bord. Zo ook mijn bord… vol staat het voor me, maar ik heb geen trek… niet in eten in elk geval. ik roer een beetje met de vork door mijn eten… “Speel niet met je eten!” hoor ik mijn Meester ineens zeggen… ik kijk Hem aan en Zie Hem zoeken in mijn ogen… “je hebt het briefje al gelezen he? Stukje ongeduld dat je bent!” ik went mijn ogen af… ervan geschrokken dat Hij het wist… “Ja dus…” zegt Hij.
ik moet Hem blijven aankijken, wil het niet, maar móét van Hem… Hij praat op me in… dat ik ongeduldig en klein ben… dat ik Hem ideetjes heb gegeven door mijn verhaal en dat ik dat vanavond wel zal merken als Hij weer thuiskomt… mijn gedachtes dwalen af naar mijn verhaal… wat zou Hij kunnen doen? Gelukkig een echte cane hebben we niet… Of zou Hij er wel een… oh hoe kan ik ook zo stom zijn om zoiets in mijn verhaal te zetten bedenk ik me, maar aan de andere kant windt het me ook enorm op…

Profiel  

Re: Een BDSM ervaring in verhaal gezet...

BerichtGeplaatst: do 09 jun 2011, 22:07 
10+ berichten
10+ berichten

vervolg...

Als ik alle dagelijkse dingen heb gedaan neem ik opnieuw het briefje uit mijn zak en lees het nog een keer zorgvuldig door. Voordat mijn Meester weer thuis komt moet ik mooie kousen en mijn zwarte lakpakje aantrekken, verder moet ik de koffers waar onze zwepen en speelattributen in zitten klaarzetten, verder een grote handdoek en de onebar klaarleggen en een zwart laklaken over de tafel heen draperen… in mijn hoofd vormt zich al een heel spel… maar snel wimpel ik dat weg… geen voorstelling maken zeg ik tegen mezelf… gewoon laten gebeuren…
Snel pak ik alle spullen… leg alles neer zoals ik weet dat mijn Meester dat fijn vind. Het lak pakje ligt ook klaar, maar dat trek ik nog even niet aan…

Nog wat tijd over om even mijn verhaal aan MasterWim te mailen… (Een contact van mijn Meester en hij had me gevraagd een verhaal over een fantasie van me te schrijven… hihihi hij moest eens weten waartoe dit verhaal een aanleiding had gegeven…) ik zoek op internet nog naar wat BDSM ‘dingetjes’… vind info over de cane… gespannen lees ik het en als op automatische piloot zit ik het te knippen en plakken en naar de mailbox van mijn Meester te versturen… pas als ik op verzenden heb geklikt, realiseer ik mezelf, dat ik hem hiermee vreselijk heb uitgedaagd…
Dan word ik uit die gedachte getrokken door MasterWim die via msn laat weten dat hij het een mooi verhaal vond… ik bedank hem en we praten wat door… ik vertel hem over de opdrachten die ik van mijn Meester had gekregen… en dan ga ik snel mijn pakje aantrekken…

Klaar met de voorbereidingen… en net als ik terug achter de pc wil gaan zitten een sms… mijn Meester… of ik mijn pakje al aan heb? En wat ik verder aan het doen ben… ik sms de antwoorden naar waarheid terug… Dan weer een van Hem… dat ik met mijn borsten moet spelen… eerst denk ik… pfft,dat doe ik niet, ziet Hij toch niet, maar toch gaat vrij automatisch mijn hand door de opening in mijn topje naar mijn borst en ik voel ogen op mij gericht… ik speur door het raam de duisternis in en ja hoor… daar staat Hij… mijn hart bonst… Als mijn Meester binnen is controleert Hij de dingen die ik moest doen en zegt “Heel goed gedaan.” ik smelt door dit compliment en bedenk of ik Hem ervoor moet bedanken, maar ik zeg niets… En alsof mijn Meester mijn gedachte leest zegt Hij: “En wat zeg je dan?” ik kijk Hem doordringend aan en zie dat Hij het meent… “Dank Je” zeg ik zacht… ik moet me omdraaien en voorover buigen… PATS… voel en harde klap op mijn rechterbil… “Dank Je WAT?” vraagt mijn Meester… ik zeg niets… PATS… nu fel op mijn linkerbil… “Dank je wel?” zeg ik beetje lacherig… PATS, PATS… au… “Dank Je wel Meester” zeg ik vlug… en nu mag ik weer rechtop gaan staan, naast Hem terwijl Hij nog even met MasterWim kletst… ik moet de halsband met riem aan doen en even later zet Hij mij nog even te kijk voor de cam… ik wordt er even zenuwachtig van, maar klets nog even gezellig en beloof tenslotte om de sessie die gaat volgen in verhaal aan hem te zenden… dan sluit ik msn af… en begeef mezelf naar mijn Meester… Hij beveelt me mijn topje en beenstukken uit te trekken, ik doe braaf wat van me gevraagd wordt… nog wel…

Twee bondagestangen staan klaar… Hij trekt aan de riem die om mijn nek zit en maakt zo duidelijk dat ik ertussen moet gaan staan van Hem… met rustige, doordringende stem verteld Hij, dat Hij mij iets wil leren die avond… ik moet van Hem leren ‘Dank Je wel Meester’ te zeggen op de juiste momenten en zonder dat mijn Meester daarom moet vragen… ‘Pfft Hij meent het’ gaat door mijn hoofd… ik heb er een hekel aan en dat wist Hij al lang en nu nog eens extra door mijn verhaal… stommerd die ik ben! Hij zal er moeite mee hebben dat mij aan te leren, dacht ik… En Hij leest weer mijn gedachte… “Denk maar niet dat IK het er moeilijk mee zal hebben… JIJ zult het er moeilijk mee hebben! En zal Ik medelijden hebben? NEE, want JIJ bent degene die dit wíl… JIJ schrijft het in jouw fantasie…” Zijn woorden komen hard aan… komen diep binnen… ik voel me klein en teer…
ik moet zelf de pols en enkelboeien aandoen en vervolgens zet mijn Meester me vast, met mijn armen ieder aan een stang gebonden en mijn benen met spreidstang ertussen ook aan de stangen vastgezet… voel me machteloos… onverwacht krijg ik en zoen van mijn Meester, gretig beantwoord ik deze en dan… even onverwacht als de komst ervan stopt het weer… verlangend kijk ik hem in zijn strakke blik… stilte, ijzige stilte… en dan PATS… au… een ferme tik op mijn borst. Vragend kijk ik naar hem, zoekend naar het waarom… PATS nog een op de andere borst… “Moet ik er dan toch om VRAGEN?” zegt Hij… “Dank Je” zeg ik, een beetje verbeten… ik zie zijn hand uithalen… “Dank Je wel Meester!” zeg ik vlug en ik haat mezelf hierom…. Waarom geeft ik toe? Waarom geef ik Hem zijn zin?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 09 jun 2011, 22:08 
10+ berichten
10+ berichten

vervolg...

Dan ebt die gedachte weer weg wanneer ik mijn Meester hoor rommelen in een koffer. Een blinddoek heeft Hij vast en doet die bij me om… ik zie niets meer… moet het nu hebben van mijn gehoor en gevoel… Weer gerommel en het rinkelend geluid van de klemmetjes… voel Zijn hand op mijn borst… ‘niet mijn tepel’ denk ik… verder naar beneden… gelukkig… of niet? Voel dat mijn Meester een klemmetje op een schaamlip zet… even doet het pijn, maar dan stiekem voel ik ook genot… ook op de ander kant een klemmetje… voel Hem nog even ermee rommelen en dan ineens wordt er flink aan getrokken… au ik kronkel, maar kan onmogelijk weg… vreemd mijn Meester staat op maar het strakgetrokken gevoel blijft… ik besef dat de klemmetjes met touw zijn vastgezet. Weer gerommel in de koffer… weet niet goed wat ik hoor… voel weer Zijn handen op mijn borsten, Zijn vingers spelen met mijn tepels… Hij vraagt: “Vind je het fijn?” ik knik… Voel dat er hard aan mijn tepels getrokken wordt… “Dank Je wel Meester” zeg ik snel… Hij laat los en geeft me aai over mijn borsten… net als ik er weer gerust in ben voel ik en klem op mijn tepel en snel daarna op de andere ook een… oef dat hakt er even in… weer gefrunnik met de klemmetjes… en ik denk ‘oh god Hij gaat deze toch ook niet…’ maar jawel… ook deze worden strak gezet met touw… en dan hoor ik mijn Meester zeggen dat ik ervoor moet zorgen dat alle vier de touwtjes stak blijven staan… voel hevige pijn… maar na en poosje maakt dit plaats voor opwinding… mijn Meester bewerkt mijn lichaam, met name mijn borsten en mijn kutje, door te kietelen en krabbelen, met veertjes en een borsteltje… mijn lichaam kronkelt, waardoor ik ervan doordrongen ben dat de klemmetjes vastgebonden zitten. ik voel onmacht en pijn, maar tegelijk ook genot en opwinding… En dan opeens stopt alles weer… weer die stilte… ik vraag me af wat mijn Meester nu zal gaan doen… maar ik hoor hem niet of toch? Hij staat dicht bij me… ik hoor Zijn ademhaling… ik voel… niets… ik voel… PATS… hijgend zeg ik “Dank Je wel Meester…” ik voel dat mijn hete kutje ontzettend nat is geworden.

Dan voel ik dat Hij me losmaakt… Misschien is dat nog wel erger dan vastmaken… die klemmetjes… gemene intense pijn trekt door me heen als die eraf gaan… maar gelukkig is mijn Meerster heel lief voor me……………
ik dacht aan een pauze, maar ik moet me alleen maar omdraaien en opnieuw gaan de armen en benen vast… ik hoor een geluid en heb vrees voor iets… ja shit… de onebar… al snel voel ik de dildo in mijn natte kutje glijden en omhoog geschoven wordt deze vastgezet… ik kan geen kant meer op! Een vernederende en benarde situatie… ik hoor mijn Meester zeggen dat ik nog niet genoeg geleerd heb… Hij wilde me eigenlijk een pauze geven, maar ik vergat Hem te bedanken voor het losmaken! ‘Shit’ dacht ik en ik haatte mezelf erom, maar kon toch de gijns niet onderdrukken die opwelde toen Hij me vroeg om één zweep te kiezen… de gedachte aan wat komen ging wond me op… daar kon ik niets aan doen… “Het lachen vergaat je nog wel” sprak mijn Meester…”jij hardleers sletje van Me… ik zal het jou eens goed duidelijk maken hoe jij je Meester moet bedanken…”

Een keuze. Welke… Waar deed ik goed aan? ik koos voor de paddle zweep en kreeg een nogal moeilijke opdracht moet ik zeggen… Bij elk 5-tal moest ik het getal hardop zeggen en bij ieder 10-tal wilde Hij “Dank Je wel Meester” horen… ojee dit gaat zeker fout, dat kon ik vooraf al zeggen… pets, pets, (het is goed te doen), pets, pets, pe…”vijf” zeg ik…en Hij gaat door, een tikje harder nu… pets, pets, pets, pets, pe… “dank Je wel”… PETS… au!!! Shit “Dank Je wel Meester!” zeg ik vlug… en zo gaat Hij door… ik moet echt heel goed nadenken over wat ik moet zeggen… en als ik een foutje maak krijg ik tussen de klappen, die goed te doen zijn, een hele felle gemene tik te verwerken… ik bind me in, met elke slag voel ik me kleiner en nietiger worden… ik wíl géén fouten meer maken, maar ik maak ze wel en ben daarom ook boos op mezelf…
Dan aait mijn Meester over mij lichtrode warm geworden kontje en ik kom weer terug bij mezelf… in mijn oor klinkt doordringend gefluister “Dit doen we opnieuw, want Mijn kleine sletje bakte er niets van! Denk aan de opdracht! Foutloos tot de 30, zo niet… dan beginnen we weer vooraan!” ik word er zenuwachtig van… voel naast de opwinding bepaalde angst. Pets, pets, pets, pets, pe… “vijf”…pets, pets… ik raak nu al de tel kwijt… het tempo is vlugger dan daarnet en voel nu ook slagen terwijl ik hardop tel… op de gok zeg ik “Dank Je wel, Meester” en hou mijn adem in…PETS “Dat was één te vroeg!” opnieuw dus denk ik… nog een keer raak ik de tel kwijt PETS, shit, ik was er bijna… opnieuw… en dan, dan lukt het me… mijn Meester knuffelt me en zegt dat Hij trots op me is… ik voel een triompf! Ik heb het gehaald… Hij maakt me los… “Dank Je Wel Meester voor deze les” zeg ik…

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 09 jun 2011, 22:09 
10+ berichten
10+ berichten

vervolg... laatste stukje...

Ik kijk Hem aan… afwachtend of we klaar zijn… ik zoek in zijn ogen naar een antwoord… Hij geeft me een zoen en ik voel zijn vingers in mijn natte kutje binnendringen…ik smelt… Hij verteld me dat Zijn kleine sletje een kleine pauze krijgt om op adem te komen…zo te voelen verdien ik dat wel volgens Hem… ik mag wat drinken en even naar toilet, maar mag niet met mezelf spelen (tot mijn gruwel komt Hij dit controleren! GRRR!)…
Terwijl ik wat zit te drinken en in gedachte verzonken ben, hoor ik ineens “je kunt het ook niet laten he vuile slet die je bent?!”… ik besef mezelf dat ik zat te spelen met mijn tepels… Mijn Meester straft me door mijn borsten strak af te binden en dan moet ik op de salontafel (= kist met handige hengels en oogjes eraan!) gaan liggen op het zwarte laklaken dat ik eerder die avond eroverheen gedrapeerd had… ik kijk mijn Meester aan terwijl Hij mijn handen boven mijn hoofd, over de tafelrand heen vastknoopt aan de tafel… mijn voeten moet ik op tafel zetten en mijn benen dienen open en mijn kutje zeer toegankelijk te zijn voor hem… in deze houding worden nu ook mijn voeten vastgeknoopt aan de tafel… ik kan niets meer verroeren… ben totaal overgeleverd aan mijn Meester… en dan weer die blinddoek…ggrrr
ik hoor gerommel en gerinkel… ‘o nee hè…’ denk ik, ik luister heel scherp en wat ik hoor boezemt me angst in… mijn Meester heeft een speculum gepakt… ik voel het koude staal in mijn kutje glijden en langzaam rekt Hij mijn zachte vlees op tot het helemaal op spanning staat… hmmmm kreun ik… ik kan niet ontkennen dat het me opwind, maar ik voel me ook een beetje opgelaten zo… zo ‘open’… ik probeer in mijn hoofd te verwoorden wat ik voel, maar dan klets… voel ik en zweep op mijn borsten en dat doet best pijn nu ze afgebonden zijn… ik bijt op mijn lip… klets, klets… ik verdien dit volgens mijn Meester omdat ik zonder te vragen met mijn tepels zat te spelen… Hij zegt me dat ik zoiets altijd behoor te vragen en ook als ik voel dat ik wil klaarkomen moet ik het aan Hem vragen… o wat heb ik daar een hekel aan! En ik schud dan ook ‘nee’ met mijn hoofd… eigenwijs dat ik ben… meteen kletst de zweep over mijn borsten en tussen mijn benen… ik lig te kreunen en als het me uiteindelijk te veel word zeg ik “Oké Meester, ik zal het vragen!”

“Goed zo!” zegt mijn Meester en ik hoor dat Hij de zweep weglegt… “Dan zal ik je nu eens even echt verwennen…!” ik voel mijn kutje ontspannen en het speculum eruit gehaald worden, ik bedank Hem zoals het hoort en dan voel ik Zijn vingers naar binnen gaan en Zijn duim op mijn klitje… oei… ik heb niet veel nodig of ik sta in vuur en vlam… “Denk erom dat je het MOET VRAGEN” zegt Hij… shit ja… ik doe het niet denk ik.. ik hou het tegen! “DENK ERAAN!” zegt Hij nog een keer en gaat stevig door met Zijn vingers in mijn natte gleufje… ik hou het niet meer… en vraag: “Mag ik Meester…mag ik komen alstUblieft?” Na toestemming van mijn Meester laat ik mezelf gaan, terwijl ik kreun vloeit het geile vocht uit mijn kutje… heerlijk… ik wil het liefst rust nu, maar mijn Meester is nog niet tevreden… ik voel nog steeds zijn vingers doorgaan op het toverplekje… “Ik dacht dat jij beter kon, mijn kleine geile spuitsletje!” hoor ik Hem zeggen… ik kan me niet verweren… mijn benen niet sluiten… en mijn Meester gaat door… ik voel opnieuw een orgasme opzwellen… ik weet dat ik het niet lang kan tegenhouden dus vraag ik meteen: “Mag ik Meester… mag ik?” en nog voordat Hij ‘ja’ kan zeggen, spuit er een straaltje vocht uit mijn geile hete kutje… mijn Meester trekt de blinddoek af en kijkt diep in mijn ogen… ik lig te trillen en voel me gevangen en verlost tegelijk!
Rustig aait mijn Meester over mijn hele lijf en maakt de touwen los… we knuffelen heerlijk terwijl ik zijn complimentjes aanhoor… na een poosje moet ik voor straf (ik had niet gewacht op de ‘ja’) het plasje nattigheid opboenen… samen ruimen we de rest op en gaan naar bed… nu is het mijn beurt om mijn Meester echt te verwennen hihihi…

DANK JE WEL MEESTER!
Liefs en X

En hebben jullie genoten?
Graag hoor ik reacties op mijn verhaal...

Greetz Kyrana

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011, 00:52 
10+ berichten
10+ berichten

Hey Kyrana Luna,
ik had volgens mij gisteren al een reactie hierop geplaatst,
relatief uitgebreid... Blijkbaar is er iets fout gegaan.
Maar ik vind het een erg opwindend/spannend
verhaal, ook mooi/geil verteld ook! Zoiets zou ik erg graag ook
eens meemaken... ;)
xx
womanlove

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2011, 18:52 
10+ berichten
10+ berichten

womanlove schreef:
Hey Kyrana Luna,
ik had volgens mij gisteren al een reactie hierop geplaatst,
relatief uitgebreid... Blijkbaar is er iets fout gegaan.
Maar ik vind het een erg opwindend/spannend
verhaal, ook mooi/geil verteld ook! Zoiets zou ik erg graag ook
eens meemaken... ;)
xx
womanlove

Dank voor je reactie.... wie weet....
Greetzz Kyrana

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011, 18:17 
Moderator
Moderator

Mijn complimenten voor de verhaal zeggen.. pffff hier ken ik echt knettergeil van worden. Ik wou dat ik hem was :p

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Plaats een reactie  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur